Hotel Kajetansbrücke

Hotel Kajetansbrücke
8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,5

45 reviews over Hotel Kajetansbrücke in het Nederlands

Fantastisch hotel waar de gast centraal staat

Jos en Miranda Jansen
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op dit hotel is niets aan te merken. Heel rustige ligging, prima keuken, kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Het enigste min-puntje wat ik kan verzinnen is het niet beschikbaar zijn van een nederlands talige TV-zender, maar wie gaat er nou op vakantie om TV te kijken! Trouwens: wij waren hier dit jaar voor de 12-e keer.

Heerlijk verblijf

AdriJean
8-8-2017

Alles was prima. Kamer dik in orde (enigszins gedateerd) met kluisje. Heerlijke sauna's. Lekker gegeten tegen zeer schappelijke prijs. Mooie omgeving voor wandelingen en dicht bij Samnaun (belastingvrij gebied). Prettige bediening. Gemakkelijk was ook dat wij kamer met ontbijt hadden en ieder zijn eigen ontbijttafel had.

Geweldig gezellig

Henl vd oord
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een echt familiehotel waar veel voor de gasten gedaan wordt.

Kan geen negatieve dingen bedenken

Oude reviews (archief)

Als van ouds

Henkuitdelft
5-9-2016

De oudere eigenaren van het hotel hebben het stokje overgegeven aan de zoon des huizes Andreas Madreiter

Zoals vroeger nog net zo vriendelijk en zorgzaam en heeft grootse plannen met het hotel kamers moderniseren nieuwe lift hopen dat dit alles doorgang kan vinden de klandizie is prima kamers vol restaurant vol zwembad vol het was een lieve lust om te zien .

Prima hotel. Hier is de klant echt koning.

Jos en Miranda Jansen
20-8-2016

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en avondeten. Hier worden persoonlijke wensen gehonoreerd. Veel te zien en te doen in de directe omgeving, ook voor kinderen. Mooie ligweide en zwembad. Iets negatiefs kan ik niet bedenken. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen en de vakantieganger met een jaartje meer. De kamers zijn netjes en worden elke dag gereiningd. Een groot compliment voor het hele team van het hotel.

De vraag "Ligging t.o.v. De pistes" niet beantwoord omdat het een zomervakantie is geweest.

prima ligging voor het maken van motortochten, Reschenpas naar Italie,Samnaun, kaunertal. het ontbijt en diner zijn voortreffelijk,vriendelijk en behulpzaam personeel.

kamer is mooi groot,maar wel aan een update toe, badkamer is wel gerestyled.

goede prijs/kwaliteit verhouding. gezellige bar, mooi groot buitenbad.

Wij kunnen geen minpunten noemen.

Prima hotel.

Ammerlaan
6-7-2016

Prima hotel, gastvrij, voor ons als wandelaars veel mooie wandelroutes in de buurt. Kamer was wel gedateerd(maar voor ons niet van belang), kamers worden elke dag schoongemaakt. Het avond eten was goed. Voor ons een hotel om zeker nog een terug te komen.

Betaalbaar wintersporthotel voor het gezin

stéphanie
2-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De familiekamers zijn gezellig. Ruim balkon. Badkamer heel proper. Wel weinig opbergruimte. Gezellige Stube. Vriendelijk personeel. Skiraum. Het eten was minder, maar dat komt door de wissels in het hotel. Hotel ligt niet zo idyllisch aan een parallelbaantje met de grote baan, maar wel op slechts 15 minuten tot aan Samnaum. Skibus voor de deur!

Een heel fijn en gastvrij Hotel en heel goed eten

Jacob Streefkerk
29-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrijheid, ontbijt en de keuken zeer goed. Lunchpakket bij het vertrek is zeer uitzonderlijk ( wat een service). Bediening en directie zijn constant bezig om het naar je zin te maken. Wij hebben echt genoten. Slecht één verbeterpuntje : een douchegordijntje bij het bad. Ondanks dat echte top.

als van ouds thuiskomen

Tiny de Goede
18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

een gezellig en goed hotel , waar de gast nog koning is , gezellige atmosfeer, eten heerlijk , kamers zijn netjes en schoon, met ski bus zo in Nauders of Samnaun, en een heerlijke prachtige sauna om na het skiën even heerlijk te relaxen, al met al een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Kajetansbrücke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kajetansbrücke in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kajetansbrücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kajetansbrücke scoort een 8.73 uit 10 op basis van 46 reviews.