Hotel Kajetansbrücke

Laatste review

Zeer goed en gastvrij hotel

Erik Kelder,
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zowel qua accommodatie als gastvrijheid klopt alles in dit hotel. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Er wordt hier erg goed voor de gasten gezorgd. De kamers zijn onlangs gerenoveerd (alles ruikt als nieuw) en worden ook erg goed schoon gemaakt. We hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de wellness, heerlijke sauna's, rustruimten en douches. De wellness lijkt in het echt een stuk groter dan dat de foto's op de website doen vermoeden. We hebben ook gebruik gemaakt van het buitenzwembad, een goed zwembad en aangenaam omdat het water ook verwarmd is.

Zowel lunch als diner was erg goed, heerlijke streekgerechten maar bijvoorbeeld ook mediterraans. Een klein puntje van kritiek zijn misschien de tijden waarop het diner plaatsvind, dit zou van ons wel iets langer mogen. Al met al hebben we het hier erg goed gehad.

Kenmerken

49 reviews over Hotel Kajetansbrücke in het Nederlands

Zeer goed en gastvrij hotel

Erik Kelder,
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bert Kelder,
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al een aantal malen hebben wij van de gastvrijheid van de medewerkers van het hotel mogen genieten.

Het hotel met name de kamers is recent gerenoveerd waardoor extra comfort.

Al het personeel is super vriendelijk en Andreas Madreiter heeft tijdens het bedienen altijd wel even tijd voor wat persoonlijke aandacht voor de gasten.

De kamers worden tijdens je verblijf keurig onder houden en ruim voorzien van schone handdoeken.

Het eten is elke keer weer een belevenis, alles met smaak en veel verse producten voor je gemaakt.

Ook het ontbijt is zeer ruim en goed voorzien.

Al met al is het verblijf in het hotel geweldig om mee te mogen maken.

Wij komen zeker weer in het hotel Kajetansbrucke terug, eigenlijk wil je aan het einde van je vakantie niet weg.

Zeker 'n aanrader!

Ingrid,
28-8-2018

Prima hotel, je voelt je echt welkom, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima kamers, schoon en netjes, gratis wifi. Zwembad erbij is ook fijn na veel wandelen en tripjes. Mooie omgeving.

• Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel. We zijn hier vier dagen geweest. Het zwembad is heerlijk. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ontbijt was prima, maar het diner kan beter. Smaakloos en onder ons gezelschap was een vegetariër. Hier werd helemaal geen rekening mee gehouden. Erg jammer.

Fantastisch hotel waar de gast centraal staat

Jos en Miranda Jansen,
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op dit hotel is niets aan te merken. Heel rustige ligging, prima keuken, kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Het enigste min-puntje wat ik kan verzinnen is het niet beschikbaar zijn van een nederlands talige TV-zender, maar wie gaat er nou op vakantie om TV te kijken! Trouwens: wij waren hier dit jaar voor de 12-e keer.

Heerlijk verblijf

AdriJean,
8-8-2017

Alles was prima. Kamer dik in orde (enigszins gedateerd) met kluisje. Heerlijke sauna's. Lekker gegeten tegen zeer schappelijke prijs. Mooie omgeving voor wandelingen en dicht bij Samnaun (belastingvrij gebied). Prettige bediening. Gemakkelijk was ook dat wij kamer met ontbijt hadden en ieder zijn eigen ontbijttafel had.

Geweldig gezellig

Henl vd oord,
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een echt familiehotel waar veel voor de gasten gedaan wordt.

Kan geen negatieve dingen bedenken

Als van ouds

Henkuitdelft
5-9-2016

De oudere eigenaren van het hotel hebben het stokje overgegeven aan de zoon des huizes Andreas Madreiter

Zoals vroeger nog net zo vriendelijk en zorgzaam en heeft grootse plannen met het hotel kamers moderniseren nieuwe lift hopen dat dit alles doorgang kan vinden de klandizie is prima kamers vol restaurant vol zwembad vol het was een lieve lust om te zien .

Prima hotel. Hier is de klant echt koning.

Jos en Miranda Jansen
20-8-2016

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en avondeten. Hier worden persoonlijke wensen gehonoreerd. Veel te zien en te doen in de directe omgeving, ook voor kinderen. Mooie ligweide en zwembad. Iets negatiefs kan ik niet bedenken. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen en de vakantieganger met een jaartje meer. De kamers zijn netjes en worden elke dag gereiningd. Een groot compliment voor het hele team van het hotel.

De vraag "Ligging t.o.v. De pistes" niet beantwoord omdat het een zomervakantie is geweest.

prima ligging voor het maken van motortochten, Reschenpas naar Italie,Samnaun, kaunertal. het ontbijt en diner zijn voortreffelijk,vriendelijk en behulpzaam personeel.

kamer is mooi groot,maar wel aan een update toe, badkamer is wel gerestyled.

goede prijs/kwaliteit verhouding. gezellige bar, mooi groot buitenbad.

Wij kunnen geen minpunten noemen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kajetansbrücke in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kajetansbrücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.