Hotel Gasthof Traube

een heel fijn hotel

wout-ruesink
16-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een heel goed hotel vriendelijke personeel echt gastvrijheid

Ze hebben altijd de tijd voor je als je wat vraagt over van allerlei informatie van omgevind en dergelijke dingen.

Kom hier al meer dan 30 jaar al en bevalt mij prima, en elke keer ontdekt ik weer nieuwe plekjes waar ik nog niet geweest ben. Dit hotel straalt wat uit aan vriendelijkheid. Een aanrader dus!!

Super Gasthof.

Bart van Pol
3-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn al verschillende jaren op vakantie geweest bij Traube, ieder keer weer genieten en niks aan te merken.

Erg vriendelijke eigenaren en personeel ,en geweldig kinderen.

Onze zoon van 3 jaar spreekt er een half jaar na de vakantie nog over.

We gaan deze winter voor de 5e keer.

Familie van Pol

Prima hotel

Fam. Blankestijn
25-8-2009

Heerlijke vakantie gehad in hotel Traube in Pfunds, vriendelijke mensen, niks is teveel gevraagd. Iedere dag was het eten weer een traktatie. Een hotel waar je nog persoonlijke aandacht krijgt.

Nog twee puntjes ter verbetering. Het was erg warm in het restaurant en de sauna is aan de kleine kant. Maar vlgs mij is men daar mee bezig om het welness gedeelte in een naast staand pand uit te breiden.

Al met al een tophotel van de Fam. Fuchs

Fam. Blankestijn

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Traube voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Traube in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Traube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Traube scoort een 8.53 uit 10 op basis van 7 reviews.