Appartement

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Birgit voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Apart Birgit in het Nederlands

Zeer gastvrij appartement

Leon
2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer gastvrij ontvangen door de eigenaresse die je overal mee wilt helpen om je vakantie te laten slagen. Leuke/gezellige appartement voorzien van alle gemakken, groot balkon. Kinderen mochten gebruik maken van de privé trampoline. 10 minuten wandelen naar het centrumpje vh dorp.
Ideale uitgangspunt richting Nauders en Fiss/Serfaus, beide 30 minuten rijden met de auto of gratis met de bus, waar veel te beleven is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Birgit in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Birgit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.