Hotel Schwarzer Adler

HotelWeer vandaag27°9°
Hotel Schwarzer Adler

63 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Redelijk hotel en goede uitvalsbasis

Arie van Walraven
11-9-2009

Ik vind over het algemeen de commentaren hieronder te positief. Dit hotel is weliswaar niet duur, maar er is best wel veel in deze prijsklasse te krijgen. pluspunten: mooie tuin met zwembad, rustig en mooi uitzicht. tevens vanuit eetzaal voor de hotelgasten een mooi uitzicht op de omliggende bergen. Interieur van hotel is (natuurlijk) authentiek (en enigszins verouderd). maaltijden redelijk, maar wel sobertjes en beperkt qua portie. (tekenend detail: als je bij het ontbijt een ei neemt worden deze zorgvuldig tijdens je verblijf geteld en staan bij vertrek op de eindrekening). Pfaffenhofen stelt als dorp niets voor, dichtbij ligt wel een grotere plaats met winkels. Door de ligging t.o.v. de snelweg een handige uitvalsbasis voor vele bezienswaardigheden. (In Innsbruck ben je ook zo).

Prima Hotel en service

No & Aa
10-9-2009

Dit hotel is bijzonder geschikt voor korte vakanties. je kan veel uitstapjes doen met eigen auto of de trein, het station is op ongeveer 200 meter afstand van het hotel en de trein is comfortabel. De bediening, het eten en de prijs is goed.

Alle kamers zijn verschillend van grote en inrichting. Het verkeer die langs het hotel raast is overdag normaal en s'nachts rustig. Het buitenterras kan s'avonds wat rumoerig zijn. Een pluim voor het personeel zij zijn zeer vriendelijk en de leiding van het hotel is in goede handen.

Prima Hotel!!!

Trudy
7-9-2009

Prima hotel en zeker voor wat je er voor betaald.Lekker eten, vriendelijke bediening en gratis internet. Wij waren er met 4 personen.De kamers zijn allemaal verschillend van grootte en inrichting. Het enige nadeel dat wij konden ontdekken was dat er geen lift is. AANRADER!!!

Voor de prijs een goede accomodatie

C.Boxman
24-8-2009

Als je een weekje rust zoekt voor weinig geld is dit een uitstekende accommodatie.Absoluut geen 4 sterren hotel maar schoon en vriendelijk

Goed genoeg voor een nacht op doorreis

A. van Dodewaard
14-8-2009

Een best hotel om op doorreis een nachtje door te brengen.

Verder oudbollige eetzaal.

geweldig

John Hoek
7-8-2009

zijn er meerdere malen geweest,

verwonder mij iedere keer over de lage prijs voor het aangebodene.

mooie, schone kamers.

uitstekende uitgebreide maaltijden,

zeer gastvrije en vriendelijke

verblijf. Ga erheen en ervaar dit

zelf.

prijs / kwaliteit goed

Theo uit Melick
29-3-2009

Ik ben met mijn vriendin in dit hotel geweest en onze ervaringen met het hotel zijn redelijk, daar er erg veel vrachtverkeer 's-nachts heel dicht voorbij raast en het er erg luidruchtig aan toe gaat als de bezoekers de bar verlaten tot vroeg in de morgen. Ondanks 15 km. vanaf Seefeld ligt er bijna nooit sneeuw vanwege de hoogte en dat is jammer.

We hadden er meer van verwacht, zie toelichting.

Henk uit Den Haag
15-3-2009

We zijn met Bex in dit hotel geweest. Maar ondanks de lovende woorden over dit hotel is het ons tegengevallen. De kamer was piepklein en stond overvol met o.a. twee bureaus erin. Slechts één houten stoel als zitplaats en het uitzicht was alsof je op vier hoog achter op een zolderkamer zat in hartje Amsterdam. Ons uitzicht uit het kleine raam was direct het dak met 7 rokende schoorstenen van de ernaast gelegen woning.Het avondeten was wel smaakvol maar heel sober. Het wordt het schnitzelparadijs genoemd, maar zelfs dat hebben we niet te eten gekregen.

Kamers 202 203 204 en 205 hebben allen dit probleem.

Je kunt van hieruit niet de bergen zien, waar je wel voor komt.

Om in het leven vaker te komen

Elaine Sikkens
23-1-2009

In dit hotel kwam ik voor het eerst in '97 met mijn ouders. De gastvrijheid van Helga, haar familie en het personeel zijn daarna geweldig geweest. Een aantal jaar later kwamen we met de hele familie (ik, mijn zus, mijn huidige vriend, mij ouders, mijn tante en opa en oma) weer. Dit was een geweldige tijd. Zelfs opa en oma waren onder de indruk van de mooie omgeving, ook van de wandelingen in de bergen. 2,5 jaar geleden zijn we (mijn ouders, ik en mijn vriend (nog steeds dezelfde 12 jaar onderhand) nogmaals bij Helga geweest. Dit was in mijn ogen het leukste jaar. Ik heb iedere ochtend hardgelopen in de vroege morgen in de mooie omgeving en daarna zijn we met z'n allen gaan wandelen in de mooie bergen in de omgeving. Het Ötztal is dichtbij en zeker een aanrader. Voor iedereen die van Oostenrijk houdt en van wandelen en gezellige mensen moet zeker dit hotel en zijn mooie omgeving bezoeken.

2008

goed hotel voor deze prijs

J.H. ter Harmsel
24-7-2008

schoon

vriendelijk personeel

eenvoudig, doch goed eten

prijs/kwaliteit verhouding is goed

adresje om te onthouden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Pfaffenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.