5,7

64 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Naar dit hotel betekend voor ons thuiskomen

Gertjan en Marina Goedegebuure.
6-6-2010

Wij , Gertjan en Marina komen al jaren bij Helga in Hotel Schwarzer Adler en voor ons is dit thuis komen.

Wij gaan meestal in de winter en in de zomer , dus 2x per jaar voor een week.Personeel is heel gastvrij en vooral vriendelijk. Kamers zijn verschillend maar prima in orde. Eten is uitmuntend met een perfekt saladebuffet.Gezellige bar onder het Hotel.In de tuin ligt en zwembad met ligstoelen .Ligging is prima doordat je centraal gelegen zit voor mooie uitstapjes naar Seefeld-Mittenwald(D.)-Samnaun-Kuhtai-Oetz en Italie. Groot winkelcentrum op loopafstand in Telfs. Voor ons alom een vakantie die we zeker 1x per jaar maar meestal 2x per jaar doen.Zowel in de zomer als in de winter is de omgeving prachtig.

Veel plezier in Hotel Schwarzer Adler.

Gereisd met partner in juni 2010

alles is perfect voor een overnachting op doorreis.jammer geen lift.personeel zeer gastvrij en goed eten

Gereisd met vrienden in mei 2010

Houdt niet over....

Frits
10-3-2010

Kamer 204 piepklein, bed kraakt en is te kort. Muren flinterdun: hoorde buren snurken en ook hun bed kraakte.

Uitzicht inderdaad meer als een gevangenis dan bergparadijs. Geen lift dus hijsen maar die bagage.

Aan stamtafel wordt constant gerookt, ook de gastvrouwe paft lustig mee. Eten wel heeeel "basic" en bediening nerveus en zonder greintje vriendelijkheid. Lawaai van verkeer, treinen en vliegtuigen.

Dichtsbijzijnde ski- en langlauf-gelegenheden min 10 km en vele haarspeldbochten omhoog verwijderd.

Prijzen inderdaad laag, maar ja....

Gereisd met vrienden in maart 2010

dit nooit meer

marga deventer
8-3-2010

Ik had kamer 205 wat in hield dat je geen uitzicht had en geen balkon. Je keek tegen een dak met een schoorsteen aan en ik had het gevoel alsof ik in een gevangeniskamer zat. Daarvoor ga ik niet op vakantie naar Oostenrijk, maar om bergen te zien

Gereisd met vrienden in maart 2010

Prima hotel

Erik Krijgsman
22-2-2010

In 2009 met twee families geweest. Prima hotel, goede service. Uitstekende kwaliteit en prijsverhouding. Over het eten niets te klagen. Lust je iets niet, doorgeven en je krijgt wat anders. Voor kinderen is het zwembad ideaal. Verder geen animatie, dat is wel jammer. Nadeel is het ontbreken van een lift. In de zomer van 2010 gaan we weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Je krijgt hier echt waar voor je geld!!

Piet Berkhout
15-2-2010

Zojuist terug gekomen van 8 dagen Pfaffenhoven met BEX Reizen.Was samen met de langlaufvereniging " Er is nog hoop" en heb in mijn dankwoord, Helga beloofd een stukje te schrijven in het gastenboek.Bij deze!!

Ontbijt was perfect met overheerlijk fruit als extra'tje; het diner met een meer dan prima saladebuffet was gewoon "af" en ook de kamers voldeden aan de verwachtingen.

In de bar beneden hebben wij menig uurtje vertoefd; het was er gezellig maar wel benauwd en dat kwam zeker doordat er gerookt mocht worden.Dat zou niet mogen !!

Qua ligging, om snel naar de sneeuw te kunnen, ligt Pfaffenhoven prima en Telfs, met een uitgebreid winkelcentrum op, op loopafstand. Kortom was het een heerlijke vakantie voor ons allen.

Met een groet vanuit Alphen aan den Rijn

Gereisd met vrienden in februari 2010

Zeer gezellig hotel

peter jacobus
21-1-2010

Leuk hotel , vriendelijk personeel en prima omgeving

Gereisd met partner in september 2009

heerlijke tijd gehad

Marcel en Wilma
20-1-2010

wij hebben een zeer goede vakantie gehad en zullen zeker in de toekomst weer hier naar toe gaan bijzonder vriendelijk en vrolijk personeel en zeer behulpzaam

Gereisd met partner in januari 2010

VOLGEND JAAR WEER!

joke en leo
13-10-2009

WE hebben dit jaar weer een fijne vakantie bij Helga en haar team gehad.

Het eten is goed en voldoende ook voor een grote eter.

de kamers zijn schoon,de handdoeken worden elke dag verschoond.

We kregen eieren bij het ontbijt wel even om vragen waar niets voor in rekening werd gebracht.

Het hotel is een goede uitgangsbasis voor een tocht naar Zwitserland, Italie,Duitsland en Samnaun (belastingvrij).

Het personeel is erg aardig in het bijzonder Christien niets is teveel.

We gaan er volgend jaar weer heen.

Gereisd met partner in oktober 2009

Volgend jaar weer

Joke en Leo
13-10-2009

We hebben dit jaar weer een fijne vakantie gehad bij Helga en haar familie.

Het eten was weer goed en voldoende ook voor een grote eter.

Het personeel was niets te veel en zeer vriendelijk in bijzonder Christien!

Om de dag hadden we bij het onbijt een gekookt ei en daar is niet extra voor gerekend.

Het uitzicht was prachtig op de bergen en Tels.

De ligging van het Hotel is goed centraal gelegen richting Zwitserland,Duitsland.Italie en Samnaun(belastingvrij).

Elke dag schone handdoeken dat krijg je ook niet overal.

We gaan er volgend jaar weer heen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Pfaffenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.