Hotel Schwarzer Adler

HotelWeer vandaag23°13°
Hotel Schwarzer Adler
8,3

70 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

fatsoenlijke kamer met aparte zithoek en zeer ruim (gezamenlijk) balkon. Beetje te weinig licht in de badkamer, maar wel schoon. Ontbijt en eten eenvoudig maar goed en voldoende. Zeer vriendelijke gastvrouw.

Super hotel

Monique Ladzinski
13-3-2011

Net terug van de 4e keer Schwarzer Adler.

Heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel.

De eigenaresse is niets teveel!

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, lekker eten, en lust je eens iets niet is dat geen probleem, kies je iets anders.

Iedere dag een heerlijk saladebuffet.

De ligging is zeer centraal, de kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes.

Enige minpuntje is mss dat er geen speelhoek is voor kleine kinderen.

Prima prijs kwaliteitsverhouding

jbakkers
12-3-2011

Inmiddels 3 X hier geweest, laatste keer in augustus 2010. Het is spotgoedkoop en het eten is goed.

Kamers zijn klein en in het dorp is niets te beleven maar met de auto kom je overal.

Helga is supervriendelijk en heeft alles voor je over, helemaal voor kinderen.

Nooit meer

Riet en Jan
18-10-2010

Kleine kamer met een zeer klein balkon met uitzicht op de daken en de rokende schoorstenen van de buren.

Veel lawaai van het verkeer door de straat en van de stamgasten op het terras.

Het heeft de naam van ''schnitzelparadijs'' maar we hebben dat gemerkt.

We hebben 1 maal een schnitzel gekregen en deze was flinterdun en keihard, we hebben het niet opgegeten, echter geen reactie van het personeel.

Geweldig hotel

Fred
14-9-2010

Schwarzer Adler is een prima hotel. De ligging is niet spectaculair, maar wel centraal. Kamers zijn OK, hier en daar is wel wat te verbeteren. er heerst een gezellige, ontspannen sfeer en het eten is geweldig. Zeker gezien de prijs die je betaald. Als je het over waar voor je geld hebt, zit je hier prima.

Geweldig

R.Bout
10-6-2010

Wij komen hier al ruim 10 jaar op wintersport! leuk personeel, goed eten, vriendelijk.

eigenaresse Helga is als familie voor mij zeker na mijn stage van 4 weken die daar heb gelopen!

Naar dit hotel betekend voor ons thuiskomen

Gertjan en Marina Goedegebuure.
6-6-2010

Wij , Gertjan en Marina komen al jaren bij Helga in Hotel Schwarzer Adler en voor ons is dit thuis komen.

Wij gaan meestal in de winter en in de zomer , dus 2x per jaar voor een week.Personeel is heel gastvrij en vooral vriendelijk. Kamers zijn verschillend maar prima in orde. Eten is uitmuntend met een perfekt saladebuffet.Gezellige bar onder het Hotel.In de tuin ligt en zwembad met ligstoelen .Ligging is prima doordat je centraal gelegen zit voor mooie uitstapjes naar Seefeld-Mittenwald(D.)-Samnaun-Kuhtai-Oetz en Italie. Groot winkelcentrum op loopafstand in Telfs. Voor ons alom een vakantie die we zeker 1x per jaar maar meestal 2x per jaar doen.Zowel in de zomer als in de winter is de omgeving prachtig.

Veel plezier in Hotel Schwarzer Adler.

alles is perfect voor een overnachting op doorreis.jammer geen lift.personeel zeer gastvrij en goed eten

Houdt niet over....

Frits
10-3-2010

Kamer 204 piepklein, bed kraakt en is te kort. Muren flinterdun: hoorde buren snurken en ook hun bed kraakte.

Uitzicht inderdaad meer als een gevangenis dan bergparadijs. Geen lift dus hijsen maar die bagage.

Aan stamtafel wordt constant gerookt, ook de gastvrouwe paft lustig mee. Eten wel heeeel "basic" en bediening nerveus en zonder greintje vriendelijkheid. Lawaai van verkeer, treinen en vliegtuigen.

Dichtsbijzijnde ski- en langlauf-gelegenheden min 10 km en vele haarspeldbochten omhoog verwijderd.

Prijzen inderdaad laag, maar ja....

dit nooit meer

marga deventer
8-3-2010

Ik had kamer 205 wat in hield dat je geen uitzicht had en geen balkon. Je keek tegen een dak met een schoorsteen aan en ik had het gevoel alsof ik in een gevangeniskamer zat. Daarvoor ga ik niet op vakantie naar Oostenrijk, maar om bergen te zien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Pfaffenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzer Adler scoort een 8.25 uit 10 op basis van 70 reviews.