Hotel Schwarzer Adler

63 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Hier komen we niet meer

Roel
28-8-2011

Het hotel is gesitueerd in een prachtige omgeving. Eigenaresse spreekt wat Nederlands (is het misschien daarom dat 90% van de bezetting Nederlands was?). Het ontbijt was zeer karig. Het avondeten was van beneden gemiddelde kwailteit. Kamer was donker en hokkerig. Als je op de bovenste verdieping een kamer hebt, dan betekent het trappen lopen. Zeer veel overlast tot diep in de nacht van bruiloftsgasten die de bruiloft in dit hotel vierden. En tenslotte: er is geen (direct) rookverbod. Eigenaresse geeft het slechte voorbeeld door te roken in de receptie.

vriendelijk en gastvrij

Johan en Margreet
10-8-2011

Helga en haar Team hebben ons drie weken verwend. Mooie kamer met zitbank en balkon. Buiten een prachtige zonneweide en ruim zwembad.

Verder in het dorp zelf valt er niets te beleven. Wij kwamen dan ook voor het wandelen in de bergen. En daaraan is in dit deel van oostenrijk geen gebrek. Je kunt werkelijk alle kanten op en binnen een half uur met de auto ben je weer in een geheel ander wandelparadijs.

zeer eenvoudig hotel,

Ben en Susan
1-8-2011

Goed hotel als je op doorreis bent maar niet om er een week te verblijven, in het dorp is helemaal niets te beleven.

De kamer was klein en erg donker, even makkelijk zitten gaat niet.

Het ontbijt was heel simpel, niet ene keer een gekookt eitje, alles verpakt en de keuze uit vleeswaren en kaas was beperkt, er werd ook niet bijgevuld.

Het menu was een keuze menu maar de keuze tussen een groenteschnitzel met roomsaus of een vleesspies is dan ook gauw gemaakt, een kippepootje met droge rijst of een wienerschnitzel met droge rijst, geen saus, geen extra groenten, er was wel een saladebuffet.

fatsoenlijke kamer met aparte zithoek en zeer ruim (gezamenlijk) balkon. Beetje te weinig licht in de badkamer, maar wel schoon. Ontbijt en eten eenvoudig maar goed en voldoende. Zeer vriendelijke gastvrouw.

Super hotel

Monique Ladzinski
13-3-2011

Net terug van de 4e keer Schwarzer Adler.

Heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel.

De eigenaresse is niets teveel!

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, lekker eten, en lust je eens iets niet is dat geen probleem, kies je iets anders.

Iedere dag een heerlijk saladebuffet.

De ligging is zeer centraal, de kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes.

Enige minpuntje is mss dat er geen speelhoek is voor kleine kinderen.

Prima prijs kwaliteitsverhouding

jbakkers
12-3-2011

Inmiddels 3 X hier geweest, laatste keer in augustus 2010. Het is spotgoedkoop en het eten is goed.

Kamers zijn klein en in het dorp is niets te beleven maar met de auto kom je overal.

Helga is supervriendelijk en heeft alles voor je over, helemaal voor kinderen.

Nooit meer

Riet en Jan
18-10-2010

Kleine kamer met een zeer klein balkon met uitzicht op de daken en de rokende schoorstenen van de buren.

Veel lawaai van het verkeer door de straat en van de stamgasten op het terras.

Het heeft de naam van ''schnitzelparadijs'' maar we hebben dat gemerkt.

We hebben 1 maal een schnitzel gekregen en deze was flinterdun en keihard, we hebben het niet opgegeten, echter geen reactie van het personeel.

Geweldig hotel

Fred
14-9-2010

Schwarzer Adler is een prima hotel. De ligging is niet spectaculair, maar wel centraal. Kamers zijn OK, hier en daar is wel wat te verbeteren. er heerst een gezellige, ontspannen sfeer en het eten is geweldig. Zeker gezien de prijs die je betaald. Als je het over waar voor je geld hebt, zit je hier prima.

Geweldig

R.Bout
10-6-2010

Wij komen hier al ruim 10 jaar op wintersport! leuk personeel, goed eten, vriendelijk.

eigenaresse Helga is als familie voor mij zeker na mijn stage van 4 weken die daar heb gelopen!

Naar dit hotel betekend voor ons thuiskomen

Gertjan en Marina Goedegebuure.
6-6-2010

Wij , Gertjan en Marina komen al jaren bij Helga in Hotel Schwarzer Adler en voor ons is dit thuis komen.

Wij gaan meestal in de winter en in de zomer , dus 2x per jaar voor een week.Personeel is heel gastvrij en vooral vriendelijk. Kamers zijn verschillend maar prima in orde. Eten is uitmuntend met een perfekt saladebuffet.Gezellige bar onder het Hotel.In de tuin ligt en zwembad met ligstoelen .Ligging is prima doordat je centraal gelegen zit voor mooie uitstapjes naar Seefeld-Mittenwald(D.)-Samnaun-Kuhtai-Oetz en Italie. Groot winkelcentrum op loopafstand in Telfs. Voor ons alom een vakantie die we zeker 1x per jaar maar meestal 2x per jaar doen.Zowel in de zomer als in de winter is de omgeving prachtig.

Veel plezier in Hotel Schwarzer Adler.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Pfaffenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.