Hotel Schwarzer Adler

63 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Tegenvaller

Trudy N.
27-9-2017

Wij logeerden bij Helga 1 nacht omdat we op doorreis naar Italie waren. Na 10 uur in de auto haden we wel trek in een bordje eten maar dat ging niet want ze deed niets meer met avondeten. In het nabij gelegen Telfs waren verschillende restaurants vertelde Helga. In de hal kwamen we mensen tegen met een zak van de Mc Donalds uit Telfs. In Pfaffenhofen zelf is geen enkel restaurant te bekennen. De kamer was gedateerd maar wel schoon. Het ontbijt was matig...niets bijzonders. We wilden al opstaan toen Helga vroeg: soll ich ein ei kochen. Dat hebben maar niet gedaan.

Voor 90 euro hebben wel eens iets meer gastvrijheid ontvangen. Wij gaan er niet meer heen.

Ieder jaar weer terug komen

Anton de Bruijn
14-1-2017

Uitstekend hotel. Zeer goede service. Eten perfect. Kamers zeer schoon. Eigenaresse is niets te veel om iets voor je te doen. Zeer goede ligging ten opzichte van dagtochten. ( Niet aan het einde van een dal zoals Mayerhofen).

In tien minuten bij de Inntal Autobahn. Ook via de B 171 kan men overal komen.

Is als thuiskomen

A.L. de Bruijn
22-6-2016

Een verblijf waar je ieder jaar wel terug wilt komen. Wij komen er twee maal per jaar en dat al jaren lang. Voor mensen op doorreis is dit een goed hotel met uitstekende maaltijden. Voor een langer verblijf (vakantie) is dit een uitstekende uitval basis waar vandaan je overal naar toe kunt. Station is vlakbij en ook met de auto zijn er zeer goede mogelijkheden om overal te komen. Helga en haar team maken er elke dag weer een feestje van. De kamers zijn niet super modern maar zeer schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Voor deze prijs vind je niets beters. Het ontbijt is goed en word ook wel aangevuld. In een vorig commentaar werd gezegd dat je voor een ei bij het ontbijt moest betalen. Dat is beslist niet waar. Even vragen en Helga kookt met plezier een ei voor je. Personeel is ook uitermate vriendelijk en willen alles wel voor je doen. Wij komen er graag terug. Complimenten voor Helga en haar team !!

Zeer goed bevallen!

Dirk
26-8-2015

Wij waren hier voor het eerst en geboekt op basis van HP. Helga en team zijn zeer vriendelijk en niets is te veel. Er heerst een gezellige atmosfeer in dit hotel, zodat je je al snel op je gemak voelt. Het interieur is op de kamers simpel, de kamers zijn schoon en je hebt een prima badkamertje ter beschikking op je kamer met een douche voorzien van een goede warme straal water. Het eten 's morgens is in buffetvorm en 's avonds is er een uitgebreid saladebuffet, waarbij het hoofdgerecht wordt opgediend naar keuze ('s morgens opgeven bij het ontbijt). Wij hadden het geluk dat het 1 week super mooi weer was, zodat er ook nog gebruik kon worden gemaakt van het mooie zwembad. Is het weer wat minder?, dan kan je socialisen in de Wifi-ruimte op de 1e etage. Gezellig babbelen met andere hotelgasten en gelijk gratis internetten. Heb je een gluten- en/of melkallergie? Helga regelt het allemaal voor je. Voor herhaling vatbaar!

Weer heerlijke vakantie gehad

Jose en Hub Vankan
17-8-2013

Hotel Schwartzer Adler

We waren dit jaar al weer voor de negende keer in Hotel Schwartzer Adler.

En net als andere jaren was alles weer perfect verzorgd.

Kamer mooi,eten lekker en Helga is niks teveel om het je naar de zin te maken.

We waren met 7 personen, wijzelf onze dochter met haar man en onze drie kleinkinderen.

Ook de kleinste hebben een super vakantie gehad.

Het was schitterend weer en na een dagje wandelen in de bergen was het dan ook heerlijk vertoeven aan het zwembad.

jose en Hub

groetjes Jose en Hub

Stel je niet veel eisen aan een hotel, dan is dit een prima keuze. Schone kamers, wel klein en wat ouder. Zeer vriendelijk personeel. Wij zaten in een kamer met balkon vlak boven een erg drukke weg en boven het terras. Onze vier kinderen (tussen 7 en 14 jr) hadden per twee een kamer aan de achterkant, zonder balkon, geen uitzicht. Bij de receptie wordt gerookt. Prachtig zwembad, mooi gelegen, ruimte genoeg. Ontbijt zeer eenvoudig, er wordt beperkt aangevuld. (zonder gekookt ei, kun je overigens wel om vragen). Diner zeer eenvoudig, maar wel voor elkaar. Saladebar lekker, eveneens eenvoudig. Keuze uit twee hoofdgerechten. Andere wensen zijn mogelijk.

Voor de kinderen altijd iemand om mee te spelen in het zwembad, diverse Nederlanders. Helga spreekt ook beetje Nederlands. Kortom: het is een heel basaal hotel, kost dus ook niet veel, service uitstekend. Het gebied is werkelijk schitterend. Op zich een prima vakantiestekje.

super accomodatie en omgeving.

Familie Simons
6-8-2012

Wij hebben een super vakantie gehad bij Helga en haar team.Niets was teveel.Wij verbleven in de familie kamer met onze twee kinderen en ook deze was netjes en schoon. Van het mooie buitenzwembad en de heerlijke ligstoelen hebben we dankzij het prachtige weer ook gebruik van kunnen maken . Kortom zeker de moeite waard om naar terug te keren!

gaan nu voor 2 de keer verheug me er op

Fam W van Wieringen
12-7-2012

zeer goed hotel erg vriendlijk

prima vertoeven

wagensveld
6-5-2012

Een prima hotel gastvrij Helga doet er alles aan om het iedereen na de zin te maken.

Diner goed mocht je iets niet lusten kon je iets anders krijgen ook kinder wensen werden uitgevoerd. Ontbijd goed aangevuld van alles te eten zelfs fruit voor onderweg. zeker geen klagen er we waren verschillende familie's en iedereen was tevreden wij komen hier zeker wel een keer terug. bedankt Helga en je team.

komen hier nog wel eens terug

jlc mouthaan
28-8-2011

het hotel is prijs in verhouding goed de service van helga en haar team zijn prima ,

het eten is ook goed en als je iets niet lusten kon je gewoon iets anders bestellen daar deden ze niet moeilijk over.

het ontbijt was ruim voldoende .het dorp opzich stelt niks voor maar in een straal van honderd kilometer is veel te doen.zeker een aanrader voor wandelaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Pfaffenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.