Hotel Schwarzer Adler

70 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Tegenvaller

Trudy N.
27-9-2017

Wij logeerden bij Helga 1 nacht omdat we op doorreis naar Italie waren. Na 10 uur in de auto haden we wel trek in een bordje eten maar dat ging niet want ze deed niets meer met avondeten. In het nabij gelegen Telfs waren verschillende restaurants vertelde Helga. In de hal kwamen we mensen tegen met een zak van de Mc Donalds uit Telfs. In Pfaffenhofen zelf is geen enkel restaurant te bekennen. De kamer was gedateerd maar wel schoon. Het ontbijt was matig...niets bijzonders. We wilden al opstaan toen Helga vroeg: soll ich ein ei kochen. Dat hebben maar niet gedaan.

Voor 90 euro hebben wel eens iets meer gastvrijheid ontvangen. Wij gaan er niet meer heen.

Ieder jaar weer terug komen

Anton de Bruijn
14-1-2017

Uitstekend hotel. Zeer goede service. Eten perfect. Kamers zeer schoon. Eigenaresse is niets te veel om iets voor je te doen. Zeer goede ligging ten opzichte van dagtochten. ( Niet aan het einde van een dal zoals Mayerhofen).

In tien minuten bij de Inntal Autobahn. Ook via de B 171 kan men overal komen.

Très bon séjour personnel acueillant

Peugnet Marie-Hélène
6-9-2016

Belle chambre avec grande terrasse avec vue sur les montagnes.

Cuisine variée avec personnel et propriétaire accueillant

Ambiance familiale

Is als thuiskomen

A.L. de Bruijn
22-6-2016

Een verblijf waar je ieder jaar wel terug wilt komen. Wij komen er twee maal per jaar en dat al jaren lang. Voor mensen op doorreis is dit een goed hotel met uitstekende maaltijden. Voor een langer verblijf (vakantie) is dit een uitstekende uitval basis waar vandaan je overal naar toe kunt. Station is vlakbij en ook met de auto zijn er zeer goede mogelijkheden om overal te komen. Helga en haar team maken er elke dag weer een feestje van. De kamers zijn niet super modern maar zeer schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Voor deze prijs vind je niets beters. Het ontbijt is goed en word ook wel aangevuld. In een vorig commentaar werd gezegd dat je voor een ei bij het ontbijt moest betalen. Dat is beslist niet waar. Even vragen en Helga kookt met plezier een ei voor je. Personeel is ook uitermate vriendelijk en willen alles wel voor je doen. Wij komen er graag terug. Complimenten voor Helga en haar team !!

TRES BON RAPPORT QUALITE PRIX

TITINE
15-6-2016

Vue imprenable de la grande terrasse de la chambre. hotel un peu vieillisant mais tres propre et tres confortable. personnel tres gentil et serviable.il n'y a qu'a demander meme si ce n'est pas toujours facile, francais tres peu parle. petit dejeuner copieux et complet.un petit bemol pour les repas repetitifs avec trop de frites et de viandes panees. mais il ne faut pas oublier le tarif. on ne peut pas tout avoir. on y retournera.

Zeer goed bevallen!

Dirk
26-8-2015

Wij waren hier voor het eerst en geboekt op basis van HP. Helga en team zijn zeer vriendelijk en niets is te veel. Er heerst een gezellige atmosfeer in dit hotel, zodat je je al snel op je gemak voelt. Het interieur is op de kamers simpel, de kamers zijn schoon en je hebt een prima badkamertje ter beschikking op je kamer met een douche voorzien van een goede warme straal water. Het eten 's morgens is in buffetvorm en 's avonds is er een uitgebreid saladebuffet, waarbij het hoofdgerecht wordt opgediend naar keuze ('s morgens opgeven bij het ontbijt). Wij hadden het geluk dat het 1 week super mooi weer was, zodat er ook nog gebruik kon worden gemaakt van het mooie zwembad. Is het weer wat minder?, dan kan je socialisen in de Wifi-ruimte op de 1e etage. Gezellig babbelen met andere hotelgasten en gelijk gratis internetten. Heb je een gluten- en/of melkallergie? Helga regelt het allemaal voor je. Voor herhaling vatbaar!

vacances de rêve

Andre Gabard
29-6-2015

Établissement parfait à tous points de vue. Hébergement confortable, restauration typique tout en étant variée et de très bon goût. L'accueil très sympathique et le service impeccable. Excellent souvenir de vacances!

site exceptionnel

WAGNER
20-9-2013

sejour agreable et detendu. helga et son equipe tres gentil et serviable. restauration et service impeccable. rien a redire on reviendra. chambre et balcon super.

la piscine chauffee serait un plus pour en profite par mauvais temps.

Formidable

aldebruijn
14-9-2013

We feel it as our second home.

The view was excellent.

Customer service was very good en friendly

It was (is) a good value for money.

The chief in the kitchen is a artist, excellent food with always a Tirolyan accent.

The room was nice and clean, Every day was the room cleaned with fresh towels.

There is free internet (wifi) in the hotel

Near the hotel is a post office, a railway station and a church.

It is very easy to go by train to Innsbruck or Bregenz

The hotel is situated very close to the B 171 (Bundesstrasse) and to the motorway A 12.

In the railway station is a cash dispenser. (Bankomat)

Schöner Familienurlaub in Tirol

Bastian Kränke
30-8-2013

Sehr schönes familiäres Hotel in schöner Lage im kleinen Ort Pfaffenhofen. Das Frühstück in Buffetform besteht aus verschiedenen Marmeladen und Wurst- und Käsesorten. Dazu Brötchen und Brote. Das Abendessen in Form eines 3-Gänge-Wahlmenüs war sehr gut und auch immer mit landestypischen Speisen.

Das Personal ist sehr freundlich und der Gast fühlt sich auch wirklich gut angenommen, auch Sonderwünsche werden gerne und sofort erfüllt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Pfaffenhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzer Adler scoort een 8.25 uit 10 op basis van 70 reviews.