Hotel Schwarzer Adler

Review geschreven door Roel

Hier komen we niet meer

Roel,
28-8-2011

Het hotel is gesitueerd in een prachtige omgeving. Eigenaresse spreekt wat Nederlands (is het misschien daarom dat 90% van de bezetting Nederlands was?). Het ontbijt was zeer karig. Het avondeten was van beneden gemiddelde kwailteit. Kamer was donker en hokkerig. Als je op de bovenste verdieping een kamer hebt, dan betekent het trappen lopen. Zeer veel overlast tot diep in de nacht van bruiloftsgasten die de bruiloft in dit hotel vierden. En tenslotte: er is geen (direct) rookverbod. Eigenaresse geeft het slechte voorbeeld door te roken in de receptie.