Hotel Schwarzer Adler

71 reviews over Hotel Schwarzer Adler

• 2018
    9H30-12-2018

Voor herhaling vatbaar!!

Voor het eerst in sep 2015 bij Helga geweest! Heel vriendelijk onthaald en de hotelkamer was prima! Ontbijt en avondeten was iedere dag weer een verrassing! De dagen dat ik bij Helga verbleef, heb ik me goed vermaakt! Vele tips voor leuke uitjes gekregen en niks was te veel moeite!

Kortom; voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2016

• Oude reviews

5Trudy N.27-09-2017

Tegenvaller

Wij logeerden bij Helga 1 nacht omdat we op doorreis naar Italie waren. Na 10 uur in de auto haden we wel trek in een bordje eten maar dat ging niet want ze deed niets meer met avondeten. In het nabij gelegen Telfs waren verschillende restaurants vertelde Helga. In de hal kwamen we mensen tegen met een zak van de Mc Donalds uit Telfs. In Pfaffenhofen zelf is geen enkel restaurant te bekennen. De kamer was gedateerd maar wel schoon. Het ontbijt was matig...niets bijzonders. We wilden al opstaan toen Helga vroeg: soll ich ein ei kochen. Dat hebben maar niet gedaan. Voor 90 euro hebben wel eens iets meer gastvrijheid ontvangen. Wij gaan er niet meer heen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Anton de Bruijn14-01-2017

Ieder jaar weer terug komen

Uitstekend hotel. Zeer goede service. Eten perfect. Kamers zeer schoon. Eigenaresse is niets te veel om iets voor je te doen. Zeer goede ligging ten opzichte van dagtochten. ( Niet aan het einde van een dal zoals Mayerhofen). In tien minuten bij de Inntal Autobahn. Ook via de B 171 kan men overal komen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9A.L. de Bruijn22-06-2016

Is als thuiskomen

Een verblijf waar je ieder jaar wel terug wilt komen. Wij komen er twee maal per jaar en dat al jaren lang. Voor mensen op doorreis is dit een goed hotel met uitstekende maaltijden. Voor een langer verblijf (vakantie) is dit een uitstekende uitval basis waar vandaan je overal naar toe kunt. Station is vlakbij en ook met de auto zijn er zeer goede mogelijkheden om overal te komen. Helga en haar team maken er elke dag weer een feestje van. De kamers zijn niet super modern maar zeer schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Voor deze prijs vind je niets beters. Het ontbijt is goed en word ook wel aangevuld. In een vorig commentaar werd gezegd dat je voor een ei bij het ontbijt moest betalen. Dat is beslist niet waar. Even vragen en Helga kookt met plezier een ei voor je. Personeel is ook uitermate vriendelijk en willen alles wel voor je doen. Wij komen er graag terug. Complimenten voor Helga en haar team !!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Dirk26-08-2015

Zeer goed bevallen!

Wij waren hier voor het eerst en geboekt op basis van HP. Helga en team zijn zeer vriendelijk en niets is te veel. Er heerst een gezellige atmosfeer in dit hotel, zodat je je al snel op je gemak voelt. Het interieur is op de kamers simpel, de kamers zijn schoon en je hebt een prima badkamertje ter beschikking op je kamer met een douche voorzien van een goede warme straal water. Het eten 's morgens is in buffetvorm en 's avonds is er een uitgebreid saladebuffet, waarbij het hoofdgerecht wordt opgediend naar keuze ('s morgens opgeven bij het ontbijt). Wij hadden het geluk dat het 1 week super mooi weer was, zodat er ook nog gebruik kon worden gemaakt van het mooie zwembad. Is het weer wat minder?, dan kan je socialisen in de Wifi-ruimte op de 1e etage. Gezellig babbelen met andere hotelgasten en gelijk gratis internetten. Heb je een gluten- en/of melkallergie? Helga regelt het allemaal voor je. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Jose en Hub Vankan17-08-2013

Weer heerlijke vakantie gehad

Hotel Schwartzer Adler

We waren dit jaar al weer voor de negende keer in Hotel Schwartzer Adler. En net als andere jaren was alles weer perfect verzorgd. Kamer mooi,eten lekker en Helga is niks teveel om het je naar de zin te maken. We waren met 7 personen, wijzelf onze dochter met haar man en onze drie kleinkinderen. Ook de kleinste hebben een super vakantie gehad. Het was schitterend weer en na een dagje wandelen in de bergen was het dan ook heerlijk vertoeven aan het zwembad. jose en Hub

groetjes Jose en Hub

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Loo15-08-2012

Eenvoudig hotel, zeer voordelig, prima service.

Stel je niet veel eisen aan een hotel, dan is dit een prima keuze. Schone kamers, wel klein en wat ouder. Zeer vriendelijk personeel. Wij zaten in een kamer met balkon vlak boven een erg drukke weg en boven het terras. Onze vier kinderen (tussen 7 en 14 jr) hadden per twee een kamer aan de achterkant, zonder balkon, geen uitzicht. Bij de receptie wordt gerookt. Prachtig zwembad, mooi gelegen, ruimte genoeg. Ontbijt zeer eenvoudig, er wordt beperkt aangevuld. (zonder gekookt ei, kun je overigens wel om vragen). Diner zeer eenvoudig, maar wel voor elkaar. Saladebar lekker, eveneens eenvoudig. Keuze uit twee hoofdgerechten. Andere wensen zijn mogelijk. Voor de kinderen altijd iemand om mee te spelen in het zwembad, diverse Nederlanders. Helga spreekt ook beetje Nederlands. Kortom: het is een heel basaal hotel, kost dus ook niet veel, service uitstekend. Het gebied is werkelijk schitterend. Op zich een prima vakantiestekje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Familie Simons06-08-2012

super accomodatie en omgeving.

Wij hebben een super vakantie gehad bij Helga en haar team.Niets was teveel.Wij verbleven in de familie kamer met onze twee kinderen en ook deze was netjes en schoon. Van het mooie buitenzwembad en de heerlijke ligstoelen hebben we dankzij het prachtige weer ook gebruik van kunnen maken . Kortom zeker de moeite waard om naar terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Fam W van Wieringen12-07-2012

gaan nu voor 2 de keer verheug me er op

zeer goed hotel erg vriendlijk

Gereisd met partner in januari 2000

• 8wagensveld06-05-2012

prima vertoeven

Een prima hotel gastvrij Helga doet er alles aan om het iedereen na de zin te maken. Diner goed mocht je iets niet lusten kon je iets anders krijgen ook kinder wensen werden uitgevoerd. Ontbijd goed aangevuld van alles te eten zelfs fruit voor onderweg. zeker geen klagen er we waren verschillende familie's en iedereen was tevreden wij komen hier zeker wel een keer terug. bedankt Helga en je team.

Gereisd met vrienden in april 2012

2 tips over Hotel Schwarzer Adler

• Jose en Hub Vankan, 17-08-2013

Om mooie wandelingen te maken hoef je niet ver te gaan. Je bent zo in Umhausen(waterval) Imst waar een mooie klamm is. Heb je zin om te winkelen dan ligt Telffs op loopafstand en Insbruck ongeveer 30 km er vandaan,wat ook makkelijk te doen is met bus of trein.

• Loo, 15-08-2012

shoppingcentre in Telfs, ook in Telfs een Spar, Hofer, en Lidl. IN het centrum van Zams zit een heel leuke pizzeria (heet toevallig ook Schwarzer Adler, gevestigd in hotel) met gezellig terras. Daar maken ze enorme familiepizza's, op zich al een belevenis. Heerlijk gegeten daar!

0 vragen over Hotel Schwarzer Adler

Hotel Schwarzer Adler info