Sorteren

Reviews over Pfaffenhofen

Ieder jaar weer terug komen

Anton de Bruijn
    14-1-2017

Uitstekend hotel. Zeer goede service. Eten perfect. Kamers zeer schoon. Eigenaresse is niets te veel om iets voor je te doen. Zeer goede ligging ten opzichte van dagtochten. ( Niet aan het einde van een dal zoals Mayerhofen).

In tien minuten bij de Inntal Autobahn. Ook via de B 171 kan men overal komen.

Très bon séjour personnel acueillant

Peugnet Marie-Hélène
    6-9-2016

Belle chambre avec grande terrasse avec vue sur les montagnes.

Cuisine variée avec personnel et propriétaire accueillant

Ambiance familiale

Is als thuiskomen

A.L. de Bruijn
    22-6-2016

Een verblijf waar je ieder jaar wel terug wilt komen. Wij komen er twee maal per jaar en dat al jaren lang. Voor mensen op doorreis is dit een goed hotel met uitstekende maaltijden. Voor een langer verblijf (vakantie) is dit een uitstekende uitval basis waar vandaan je overal naar toe kunt. Station is vlakbij en ook met de auto zijn er zeer goede mogelijkheden om overal te komen. Helga en haar team maken er elke dag weer een feestje van. De kamers zijn niet super modern maar zeer schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Voor deze prijs vind je niets beters. Het ontbijt is goed en word ook wel aangevuld. In een vorig commentaar werd gezegd dat je voor een ei bij het ontbijt moest betalen. Dat is beslist niet waar. Even vragen en Helga kookt met plezier een ei voor je. Personeel is ook uitermate vriendelijk en willen alles wel voor je doen. Wij komen er graag terug. Complimenten voor Helga en haar team !!

TRES BON RAPPORT QUALITE PRIX

TITINE
    15-6-2016

Vue imprenable de la grande terrasse de la chambre. hotel un peu vieillisant mais tres propre et tres confortable. personnel tres gentil et serviable.il n'y a qu'a demander meme si ce n'est pas toujours facile, francais tres peu parle. petit dejeuner copieux et complet.un petit bemol pour les repas repetitifs avec trop de frites et de viandes panees. mais il ne faut pas oublier le tarif. on ne peut pas tout avoir. on y retournera.

Zeer goed bevallen!

Dirk
    26-8-2015

Wij waren hier voor het eerst en geboekt op basis van HP. Helga en team zijn zeer vriendelijk en niets is te veel. Er heerst een gezellige atmosfeer in dit hotel, zodat je je al snel op je gemak voelt. Het interieur is op de kamers simpel, de kamers zijn schoon en je hebt een prima badkamertje ter beschikking op je kamer met een douche voorzien van een goede warme straal water. Het eten 's morgens is in buffetvorm en 's avonds is er een uitgebreid saladebuffet, waarbij het hoofdgerecht wordt opgediend naar keuze ('s morgens opgeven bij het ontbijt). Wij hadden het geluk dat het 1 week super mooi weer was, zodat er ook nog gebruik kon worden gemaakt van het mooie zwembad. Is het weer wat minder?, dan kan je socialisen in de Wifi-ruimte op de 1e etage. Gezellig babbelen met andere hotelgasten en gelijk gratis internetten. Heb je een gluten- en/of melkallergie? Helga regelt het allemaal voor je. Voor herhaling vatbaar!

Pfaffenhofen scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews