Hotel Traube

HotelWeer vandaag23°8°

• Ligging t.o.v. pistes3,0

We hebben een aantal aanbieders voor Traube voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Traube in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes3

Vriendelijkheid van het personeel, netheid en uitstekende keuken maken heel veel goed. Het hotel is 'omsingeld' door elektriciteitsmasten en er is toch wat geluidsoverlast door de drukke snelweg vlakbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traube in Pettneu am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.