Appartement Stark

Met jonge kinderen

Echt een aanrader

Th Hoksbergen
14-7-2013

Zeer mooi app, ligt perfect het was erg heel mooi, omgeving is echt prachtig, eigenaar Fam stark is erg vriendelijk

Eén weekje (herfstvakantie) in Haus Stark geweest bij de familie Stark in Pettneu am Arlberg. Geweldige vakantiewoning (beneden verdieping) met 2 slaapkamers, ruime zitkamer met open keuken (goed uitgerust). Men kan gebruik maken van de terrassen om het huis en van de fietsen. Zeer vriendelijk ontvangen door de familie Stark (incl. Schnapps!) en uitgebreide informatie gekregen over de omgeving. Zeer veel mogelijkheden om uitstapjes te maken (Lech, St. Anton am Arlberg, Silvrettapas met stausee (erg mooi), rodelbaan in Imst etc.).

Mogelijkheid om mooie wandeltochten te maken in de zomer en het najaar. Kennelijk is er in de winter geen mogelijkheid om de skiliften te gebruiken. Hier wordt overigens wel aan gewerkt. Wel gratis busvervoer om de 15 minuten naar het skigebied van St Anton. Wij komen zeker een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stark in Pettneu am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.