Appartement Herlinde Schönherr

Dit nooit meer!

Michael de Gunst
3-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De bedden waren zo versleten dat je er gewoon tijdens je slaap uitrolde en op de grond belande. Gastheer indien aanwezig was attent, gastvrouw was niet wat je mag verwachten bij "gastvrijheid". Géén aanrader voor mensen met huisstofmijt allergie. Internet duur en traag!

Prima plek

A.J.Lorier
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima logeeradres! Wij gaan voor het derde achtereenvolgende jaar!

( in de zomer! )

André en Corrie Lorier

Middelburg

ruim, rustiek (Oostenrijks) ingericht appartement

Johan & Margret
27-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruim appartement met een wat gedateerde inrichting, vlakbij/naast de skilift. Skigebied Pettneu klein, maar de halte van de skibus naar St. Anton am Arlberg op 200 m. In het dorp verschillende restaurants, een supermarkt, bakker en sportzaak. Bij de prijs van het appartement is gratis toegang tot het zwembad van Wellnesspark Pettneu am Arlberg inbegrepen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Herlinde Schönherr in Pettneu am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Herlinde Schönherr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Herlinde Schönherr scoort een 6.25 uit 10 op basis van 3 reviews.