Pension Haus Schönherr

Pension

• Ligging t.o.v. pistes9,5

1 review over Pension Haus Schönherr in het Nederlands

Zeer goed en uitstekende ligging

Renate Jaoobs
8-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement had drie ruime slaapkamers en elke kamer had zijn eigen badkamer met douche en toilet. Ideaal! De keuken/huiskamer was ruim genoeg om met zes volwassenen te vertoeven. Het ligt ongeveer aan de skipiste van Pettneu zelf. De bus naar St. Anton stopt elk kwartier zo'n 100 meter van het appartement vandaan en brengt je in 10 minuten naar het grote skioord. Het is de moeite waard qua geld (helft t.o.v. appartementen in St.Anton) om die 10 minuten in de gratis bus te zitten.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Haus Schönherr

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Schönherr in Pettneu am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Schönherr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.