Hotel Alpina

Weer vandaag17°
Hotel Alpina
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alpina in het Nederlands

Goed met opmerkingen

Jan
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed: -eten, kamer, ligging t.o.v. skibus

Minder: -had kamer Hoher Riffler gereserveerd, maar kregen ter plekke een veel kleinere (door de extra slaapkamer met stapelbed) familiekamer met de opmerking dat deze net zo duur was. Na reclamatie wel een Hoher Riffler kamer gekregen.

-ontbijt en diner waren in ons geval in de Jäger Stube. In deze ruimte zaten alle stellen, of personen alleen, aan tafeltjes die dicht bij elkaar stonden. Totaal geen privacy.

-hadden kamer aan de voorzijde van het hotel. 's Nachts regelmatig wakker geworden door luidruchtige gasten en of auto's.

-bij eindafrekening werd de door mij 3 maanden eerder gedane aanbetaling van 250 euro niet van het totaal afgetrokken.

Allemaal niet schokkend, maar niet zoals ik als gast behandeld wil worden.

Gereisd Met partner in januari 2018

Heerlijk familiehotel met zeer goed eten!

Polano
5-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Aanbeveling voor families, uitstekend vervoer naar pistes. Eigenaar is een uitstekende kok, zeer creatief.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina in Pettneu am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.