Pettneu am Arlberg

vakanties Pettneu am Arlberg

Reviews over Pettneu am Arlberg

• 10Nathalie27-05-2009

Gemoedelijk

Pettneu is een gemoedelijk dorpje. Het heeft eigen skimogelijkheden, op zich voldoende uitdagend, maar je moet wel telkens dezelfde pistes af. Er is echter een prima verbinding met St. Anton. Ruim voldoende goede slaapgelegenheden in prima hotels of pensions. Uitstekende restaurants en een paar leuke kroegen. Prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed. Een absolute aanrader!

• 7Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners
    • 7Après ski

mei 2009

• 4Herbert24-07-2016

Bergen heel mooi maar dal ondermaats

Er zijn heel wat lelijke elektriciteitsmasten in het dal en een drukke snelweg zorgt voor lawaai. De bergen zijn indrukwekkend.

• 5Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 9G,Kortman21-12-2004

Wij komen al vele malen in Pettneu,af en toe zijn wij ergens anders,maarwij komen altijd weer terug bbij Franz und Vroni.Zeer goede skibus verbinding naarSkt.Anton enz. Ideaal!

• 9Sfeer in stad
    • 6Après ski

Gereisd in december 2004

• 9Sjoerd Bergsma30-11-2004

We komen al een paar jaar in Pettneu. Sfeervol dorp met leuke restaurantjes. Stappen in het nabijgelegen goed bereikbare St. Anton. Leuke rustige (en relatief goedkope) skipiste met blauwe tot zwarte afdalingen. Geschikt voor gezin met jonge kinderen. Bij het dalstation een goed overzicht over de skipiste onder het genot van een lekkere goulaschsoep. Voor grote afdalingen met de gratis bus naar het naastgelegen St. Anton.

• 7Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd in november 2004

• 8J.Kissen04-07-2015

Mooie kleine gemeente

Zit dicht in de buurt van st Anton en Lech en Landeck. Overal liften en mooie wandelwegen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Silke R.18-08-2010

Pettneu, immer eine Reise wert!!!

Sind seit Jahren schon in Pettneu im Urlaub. Anfänglich im Winter und nun seit ein paar Jahren im Sommer. Kann nur sagen, es lohnt sich. Im Winter ist es ein günstiges Skifahren für alle Altersklassen. Man kann aber auch schnell nach St. Anton gelangen. Im Sommer ist es sehr schön vor allem für Kinder. Ein sehr familiärer Ort, bei dem man schnell Anschluss findet. Tagsüber kann man schöne Strecken wandern und für die Kinder ist sehr viel geboten. Und man kann dort sehr, sehr gut essen. Alles im allem sehr empfehlenswert und wir kommen auf jeden Fall im nächsten Sommer wieder gerne zu Barbara und Roland!!

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

augustus 2009

• 7Juliette Carnall21-01-2015

nice village

lovely friendly village, with very friendly people

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

december 2014

• 7nederlandse familie15-09-2010

prachtige omgeving

Het is een mooi skigebied. Maar we hadden het met ons onderkomen niet al te best getroffen. ( Haus Schiller) De huisbaas en zijn gezin waren heel onvriendelijk. We kregen niet één vriendelijk woord te horen. De keukeninventaris is onder de maat, een paar oude schalen en 3 oude pannen, afdankertjes van hunzelf.....We moesten ook sneeuw ruimen, anders konden we niet bij je auto's.....maar het ergste was dat ze bezuinigen op de verwarming, ze hadden vergeten om de verwarming aan te doen en dat bij een temperatuur van ca. 18 grad...we hadden het heel erg koud, toen we op dag 2 iets ervan zeiden, was mevrouw heel onaardig en zeide ze weet niet hoe dat moet.....en uberhaupt wordt overdag niet verwarmd, gasten gaan overdag naar de piste. Wij zijn senioren en onze schoondochter was zwanger....we hebben 3 dagen met dikke truien over mekaar in de kou gezeten. Pas op de 4. dag werd het warm in de woning.

• 8Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 8Omgeving

februari 2009

• 8Erna Ketel27-10-2003

Pettneu is een goedkoop alternatief om in St. Anton, Lech en Zurs te kunnen skieen. Bovendien straalt het dorpje sfeer uit en je bent met de skibus in ca. 5 a 10 minuten in St. Anton. Ik ga er weer heen!

• 6Après ski

Gereisd in oktober 2003

• 8van herck c27-12-2012

prachtig gelegen

heel rustig dorp waar je direct met de skibus in st anton bent

• 9Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners