vakanties Pettneu am Arlberg

Reviews over Pettneu am Arlberg

Sylvia,
    5-2-2018

Top hotel, goede service, vriendelijk personeel. En met een busje heen en weer gebracht naar de pistes!

Goed met opmerkingen

Jan,
    4-2-2018

Goed:

-eten, kamer, ligging t.o.v. skibus

Minder:

-had kamer Hoher Riffler gereserveerd, maar kregen ter plekke een veel kleinere (door de extra slaapkamer met stapelbed) familiekamer met de opmerking dat deze net zo duur was. Na reclamatie wel een Hoher Riffler kamer gekregen.

-ontbijt en diner waren in ons geval in de Jäger Stube. In deze ruimte zaten alle stellen, of personen alleen, aan tafeltjes die dicht bij elkaar stonden. Totaal geen privacy.

-hadden kamer aan de voorzijde van het hotel. 's Nachts regelmatig wakker geworden door luidruchtige gasten en of auto's.

-bij eindafrekening werd de door mij 3 maanden eerder gedane aanbetaling van 250 euro niet van het totaal afgetrokken.

Allemaal niet schokkend, maar niet zoals ik als gast behandeld wil worden.

Fijne wintercamping met privé sanitair bij plaats

Anne,
    23-8-2017

Fijne camping. De gratis skibus stopt op de camping en brengt je naar skipistes (ong. 10 tot 15 minuten), skipistes van St. Anton am Arlberg. Vanuit hier kun je gratis de bus pakken naar andere skigebieden of direct met de skiliften naar boven. Op de camping is ook heeft ieder zijn eigen verwarmd hokje waar je je skispullen in kunt zetten. Wij hadden de Comfort/Luxe plaats. Hadden een huisje naast plek waarin een wc en een douche was. Niet super luxe, maar wel schoon. en fijn om het naast de camper te hebben, zodat je niet helemaal over de camping moet in de kou (was 's nachts -15 graden). Ook kon je hier afwassen. En je skikleren laten drogen. Je moet het hokje wel zelf verwarmen (hangt een meter waarin je het verbruik kunt bijhouden). Dus hoe warmer, hoe meer verbruik. We hadden het de hele dag aanstaan op stand 2 of 3. Dat was aangenaam warm. Wij hebben ong. 80 euro verbruikt voor de 10 dagen dat wij er waren. Je kunt iedere dag broodjes bestellen. Er is geen supermarkt op het terrein. Er is ook een overdekt zwembad met sauna (hiervoor moet extra betaald worden) en een restaurant (niet veel op de kaart, maar wel lekker eten). Wij kwamen te laat aan op de camping (receptie was gesloten). Na 1 telefoontje met eigenaar, konden we de camper vooraan op de camping zetten achter de slagbomen en bij een muntenautomaat voor stroom. Camping ligt wel iets verder af van kleine centrum van Pettneu (ong. 15 min. lopen via tunneltje en zeer steile berg omhoog)., die enkele restaurants en klein supermarkt heeft. Voor boodschappen kun je ook skibus nemen naar St. Anton, daar liggen meerdere restaurants, een supermarkt en ook diverse pubs voor apres-ski.

kleine camping met fantastisch sanitair

delamare,
    4-10-2016

kleine camping, relatief kleine staanplaatsen, heel dicht tegen dorp (met supermarkt voor alle levensbehoeften) aan. technische installaties op terrein verouderd maar super sanitaire voorzieningen. te veel vaste staanplaatsen (voor winter) waardoor wat rommelige indruk. enige hinder van autoweg; van spoorweg nauwelijks. hoogspanningsleidingen lopen over staanplaatsen heen.

prima uitvalsbasis met zeer vriendelijke camping-eigenaren

Fantastisch pension ! Zeker een aanrader !

Jos Feijts,
    29-9-2016

Mooi pension , geweldige ligging ,zeer vriendelijke mensen en een geweldige keuken .Beslist een aanrader!

Pettneu am Arlberg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 reviews