FamiliehotelWeer vandaag17°
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,8

21 reviews over Hotel Pfandler in het Nederlands

Een echte aanrader voor iedereen die wil genieten

Linda
14-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een super hotel met aandacht voor alle gasten, eten heel goed, kamers zijn top, zwembad en sauna zijn ook top.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijk hotel op toplokatie

Gert
19-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastich hotel om te verblijven. Je slaapt er goed op prima bedden en je eet er voortreffelijk dankzij de goede keuken. De kamer die wij hadden was ruim genoeg en de badkamer was ook prima.

Het hotel ligt tegenover de Karwendelbahn lift. Daar is ook de halte van de skibus naar Achenkirch en Maurach. Gratis parkeren voor gasten bij het hotel.

De familie Entner schrijft gastvrijheid met gouden letters.

Het enige kleine verbeterpuntje is de skiraum. Niet heel veel plek om de skischoenen aan te trekken, de rekken voor de ski's en de boards zijn wat chaotisch en iets te krap als het hotel volgeboekt is.

Gereisd Met partner in februari 2017

Super hotel, tegenover de skilift

Petra Vos
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit super hotel. Ruime en schone kamer, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet en het diner 's avonds was ook steeds van uitstekende kwaliteit. Bij Pfandler weten ze heel goed wat klantvriendelijk inhoudt en onder de indruk van hun persoonlijke klantbenadering. Een aanrader en op een prima locatie, tegenover de skilift en skibus!

Gereisd Met partner in februari 2017

D-reizen

Hotel is fantastisch. Geweldig eten.

Arno
11-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles in dit hotel is goed. De kamers zijn ruim en sauber. Het eten is heerlijk. Het ontbijtbuffet is overdadig. Er hangt een ontspannen sfeer. De eigenaren zijn (mee) hardwerkende mensen en hebben altijd tijd voor een praatje. Het zwembad en de wellness ruimte zijn uitstekend. Hotel ligt tegenover de skilift en ligt naast de apres ski bar. Dit jaar al weer de 10e maal dat wij hier met veel plezier met ons gezin verbleven. Bij leven en welzijn volgend jaar zeker weer. .

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Ingrid
21-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Erg koud zwembad, de sfeer vond ik niet geweldig. Onvriendelijke eigenaresse.

wintersport 2012

Ellen
16-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onderstaande herken ik ook. Zwembad erg koud, eigenaresse van het hotel komt niet echt vriendelijk over. Eten in het hotel is heerlijk en de bediening was perfect. Hotel niet voor herhaling vatbaar.

Weekje vakantie januari 2012 Hotel Pfandler

Ellen
31-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed schoon hotel, met erg vriendelijk personeel. Eten (ontbijt, avondeten) en de daarbij behorende service was perfect. Hetgeen minder is geweest: Koude zwembad; de bon van ons barbezoek was niet correct. Toen we het de volgende dag vertelde is het direct aangepast in het systeem maar we hebben 3x een nieuwe bon gevraagd maar deze hebben we nooit gekregen, terwijl wel toegezegd; zonnebank was ipv 12 minuten maar 10 minuten. Toen we dit hebben aangegeven bij de eigenaresse heeft ze het aangenomen maar hier verder niets mee gedaan terwijl we 2x hier gebruik van hadden gemaakt en terwijl de zonnebank niet gratis was. Niet echt klantvriendelijk. Verder is Pertisau een mooi dorp aan het meer. Perfect voor langlaufers en wandelaars. Het viel ons op dat er aan de pistes (onderaan de berg) geen eet/drink -gelegenheden zijn, dat misten we wel.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Prima hotel, perfect gelegen tegenover de lift

jvdp
15-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier een prima vakantie gehad. Vriendelijk personeel. Schone mooie en zeer grote suite met prachtig uitzicht vanaf het balkon. Zwembad was wel iets aan de koude kant, maar de sauna's en relaxruimtes waren prima. Naast de apres-ski bar. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2011

Super

Bert
16-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeker qua bovenvermelde punten. Dat het personeel over de hele lijn uiterst vriendelijk en behulpzaam is mag ook gezegd worden. Toch mogen enkele minpunten zeker niet verzwegen worden. Het zwembad is uiterst klein en ondiep voor wie eens flink wil doortrekken. Wij vonden het spijtig dat in een deel van de ontvangsthal nog gerookt mocht worden. 's Avonds is er bitter weinig te doen, maar dat zal het aanwezige publiek, veelal 60-plussers, een zorg zijn. Wie dan wel wat beweging wil zien, wat muziek wil horen, .. blijft op zijn honger zitten.

Gereisd Met partner in januari 2011

mooie plek, maar ....

fam S
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een mooi hotel op een mooie plek, maar de drankjes zijn erg duur Een drankje kost al gauw 6 euro en een flesje water kost 2,50 euro . Het zwembad was erg klein en ondiep. Verder een prima hotel.

Gereisd Met partner in Wed Feb 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Kosten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pfandler in Pertisau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pfandler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.