Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag16°10°

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes3,0

We hebben een aantal aanbieders voor Grossmit voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Grossmit in het Nederlands

Grossmit, never nooit meer! Oud, vies en vergaan

Joyce
25-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij hebben Grossmitt (chalet) in de bergen gehuurd. Op de foto's een paradijs in het echt een oude, vieze hut zonder enige sfeer! Privacy was ver te zoeken. Op het gehuurde perceel staan 2 huisjes, deze huur je met 1 boeking beide. De eigenaar wist echter dat wij met 2personen kwamen en had het tweede huisje dus apart verhuurt. Daardoor geen enkele privacy. Op dag 3 werd er ook nog een tentenkamp opgeslagen met 30 man die een soort Zwitsers cricket spel gingen spelen. Eerst werd er een halve dag gemaakt in het veld om de speelbaar aan te leggen en daarna begon het, de hele dag geschreeuw. Volgens de eigenaar dhr Rieser moesten wij niet zeuren het was maar voor 4 dagen en duurde dan tot 4 uur... Klachten meermaals ingediend en niet opgelost. De eigenaren van het hotel zijn zeer arrogant en zeer onwelwillend om zaken normaal op te lossen. Voor ons eens en nooit weer! Wij zijn ook eerder vertrokken. Over de prijs geen discussie te voeren. Schandalig!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2013

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Grossmit in Pertisau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Grossmit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.