Gasthof Golfvilla

Gasthof
Gasthof Golfvilla
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Golfvilla voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Golfvilla in het Nederlands

Wat duurder, maar de prijs zeker wel waard!

Christi Korbee-van Iersel
3-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn hier in 2003 17 dagen geweest, daarna in 2005 er nog 'ns lekker gaan eten (spareribs!!) en kunnen het iedereen aanbevelen. Ofschoon de prijs voorbij toen behoorlijk is, weten wij wel uit ervaring dat het de centen meer dan waard is!!

Martin en Birgit zijn geweldige mensen, de ligging is prachtig, rustig en toch nog heel centraal. In ongeveer 10 minuten ben je lopend al bij de Achensee, terwijl je zowat om de hoek met de Karwendelbaan naar boven kunt.

Ik heb er mijn verjaardag mogen vieren en werd daarom bij het ontbijt flink in de watten gelegd. Ook onze hond is lekker meegeweest. Ideaal dus!!

Echt een aanrader!!!

Gezellig pension, vlakbij de Karwendel liften.

Ton, Marjo en Donnée Wierts
17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gasthof Golfvilla is een erg gezellig pension met vriendelijke eigenaren. Je wordt er heerlijk verwend met super lekker eten. Ligt vlakbij de Karwendel liften.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Golfvilla in Pertisau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Golfvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Golfvilla scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.