Pension Enzian Pertisau

24 reviews over Pension Enzian Pertisau

• 2019
    6Denise18-08-2019

Niet nogmaals

Aardige uitbaters, ontbijt was prima, diner was zeer beperkt, soms alleen maar 2 tosti’s. We hadden 3 kamers in dit hotel en alle kamers waren zeer oubollig met matige bedden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 10Familie Slag23-02-2019

Geweldig!

Ontzettende lieve en zeer gastvrije mensen. Net deels verbouwd en nu een lift. Geweldig. Zeer schoon, gezellig verblijf. Als je iets vraagt, alles kan en wordt direct geregeld. Heerlijk eten maar ook heerlijk zitten in deze ruimte. Knus, gemoedelijk en ook weer super schoon. Skilift op loop afstand. Mocht je over dit verblijf ook maar iets negatiefs te vertellen hebben, geloof mij, dan ligt het écht aan jezelf 🤷‍♀️ Het was ons 2e keer hier, en ook voor volgend jaar weer geboekt!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• Oude reviews

Prima accommodatie.

Goede accommodatie. Heel vriendelijk voor de gasten. Altijd in voor suggesties of goede raad. Onze kamer was ruim schoon met nieuwe badkamer.Eten is uitstekend. Elke dag weer een verassing. Kort bij de Karwendel gondel. Verder is in Pertisau alles op loopafstand. Al met al een echte aanrader voor skiërs die niet al te veel eisen stellen aan het skigebied maar meer waarde hechten aan rust en gezelligheid.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Christine11-02-2017

Super!

Ontzettend fijn pension! De mensen zijn heel erg vriendelijke en begroeten je elke dag vrolijk. Het eten is erg lekker, de bedden zijn goed en de kamers zijn groot en fijn. Kortom, een echte aanrader, wij komen dit jaar weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 9Hein & Ans Russer18-03-2016

Heel erg goed bevallen. Voor herhaling vatbaar!

Ontzettend lieve mensen, staan altijd voor je klaar. Geen vraag is te gek. Heerlijk geslapen, goed gegeten, zowel ontbijt als diner (vaak verrassend). Een heerlijk rustig pension. De hele week de auto niet gebruikt, omdat alles (wandelen, langlaufen en skiën) op loopafstand goed te doen was. Daarnaast is het gebruik van de bus, rondom de Achensee, gratis! Absoluut geen minpunten te noemen.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10familie van der pijl04-03-2016

Geweldig gastvrij en heerlijk gegeten

Bijzonder om zo ontvangen te worden. Geen klachten. Mooie omgeving. Super kok. Harde werkers met plezier en dat voel en merk je

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Carla F29-12-2014

Heel gastvrij en gezellig

In Gasthof Enzian in Pertisau voelden wij ons meer dan welkom. Heel gastvrij, van vroeg tot laat een vriendelijk woord, bediening met een glimlach. In de ochtend een prima ontbijtbuffet, 's avonds een heerlijk vers bereide gezonde maaltijd, die zelfs mijn zoon-die-niets-lust lekker vond! Op Kerstavond een fantastisch Kerstdiner, met cadeautjes voor alle gasten, net of we met één grote familie aan tafel zaten. Mede dankzij de eigenaren van Enzian, de familie Veroner hebben mijn kinderen een onvergetelijke eerste wintersportvakantie beleefd, dank daarvoor! En ze zullen nog lang napraten over de jongste telg van de familie: Raphael van 4 jaar oud, wat een energie en plezier!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8m Wagenvoort02-03-2014

Aanrader

Dichtbij de skischool en kinderweide. Zo met de gondel daar naar boven. Eenvoudig hotel met prima service. Enige jammere is dat je bij eten niet zelf tafel kan kiezen, wij zaten wat ongelukkig dus geen contact met andere gasten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 10monique de jong06-01-2014

Aanrader!

Gezellig, schoon, heerlijk eten, vriendelijke eigenaresse die met het gezin het hotel runt. Zeer vriendelijk en gastvrij. ideaal voor oudere echtparen, gezinnen met jonge of oudere kinderen. Gewoon super.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Wigbolt15-03-2013

Een leuke gezellige Gasthof

We hebben ons prima vermaakt in dit hotel. Het eten is goed, de mensen zeer vriendelijk, de kamers zijn goed. Het enigste minpuntje vonden wij dat er 's avonds geen gelegenheid is om iets te drinken in het hotel. Verder niks dan lof, we hebben een paar fantastisch mooie dagen gehad.

Gereisd met partner in maart 2013

Pension Enzian Pertisau info