Hotel Einwaller (+app.)

7.3Goed

Oostenrijk, Tirol, Pertisau

7.3Goed

• 7.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Einwaller (+app.) voor je op een rij gezet:

• Sauna

23 reviews over Hotel Einwaller (+app.)

• 8Corry30-01-2017

Heerlijk

We verbleven voor de 6e keer in hotel Einwaller. Het viel ons op dat de sfeer beter was dan vorig jaar. Dat was erg fijn. Personeel en eigenares waren gastvrij en vriendelijk. Het eten was lekker. Het ontbijt is in hetzelfde gebouw als waar onze kamer zich bevindt. Voor het diner moet je 200 meter lopen naar het hoofdgebouw. Voor ons geen probleem. Onze kamer heeft een prachtig uitzicht op de bergen en het meer. Het gedeelte waar onze kamer 203 ligt, gaat gerenoveerd worden. Dat is hard nodig, want het is nu wel erg gedateerd. Wel is het zoals steeds keurig schoon. We hebben een heerlijke week gehad in dit hotel, in het schilderachtig gelegen plaatsje Pertisau.

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Conrad 17-01-2016

Twijfel

Prima eten en kamers Bediening wisselend Niet begroet bij aankomst Ook geen afscheid genomen door het personeel terwijl je er een hele week zit Grillige stemmingen De ene avond goed geluimd de andere avond verre van goed maar nors. Volgende keer maar ergens anders zoeken

Gereisd met partner in januari 2016

• 6Corry17-01-2016

misschien toch niet weer

We waren voor de 5e keer in hotel Einwaller. En zoals elke keer, was de ontvangst niet erg vriendelijk. Maar goed, daar staat tegenover: mooie kamer, prachtig uitzicht, goed ontbijt, lekker diner ( wel erg zout). Dus weer toch maar weer voor Einwaller gekozen. Weer viel ons de nukkigheid van het personeel op. Ene dag heel aardig/bijna amicaal, andere dag nors. De eigenaresse deed dit jaar duidelijk haar best (misschien nav eerdere reviews?) maar écht aardig is anders. De bediening is meestal goed door Mirko, hoewel hij duidelijk laat merken welke gasten zijn voorkeur hebben, zo ook aan onze tafel van 4 personen. Dat hoort gewoon niet! Ook viel ons zijn grilligheid weer op toen we naar huis gingen gisteravond. Er kon bijna geen groet vanaf en de bediening was stug, haastig en nors. Dan ga je toch niet fijn weg. Beetje dubbel gevoel aan over gehouden. Het plan was voor 2 weken te boeken voor volgend jaar januari, maar zien daar bij nader inzien hoogstwaarschijnlijk toch vanaf. Als je zoals ik, gevoelig bent voor sfeer en prettige sociale omgangsvormen, kun je beter een ander hotel opzoeken. We hoorden daaromtrent goede berichten over hotel Post. Dat ligt naast Einwaller. Hotel Einwaller heeft 4 sterren, maar dat vind ik er eentje teveel.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Fam Zirkzee06-02-2015

Prima prijs kwaliteitverhouding

Mooi groot appartement zeer schoon. Mooi saunacomplex. Prima avondeten met een gezellig team personeel. Al aantal malen hier geweest maar van de klantvriendelijkheid is werk gemaakt en dat geeft als klant een prima gevoel.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7B Janssen10-03-2014

Redelijk appartement

Ik had samen met mijn dochter een appartement geboekt, vrij saai en oud ingericht, echter alles was goed zuiver en werkte naar behoren. Geen service, geen nieuwe handdoeken of tegen betaling van 5 Euro, geen Nederlandse TV, en best wel gehorig. Goede bedden, fijne ligging. Ik vond de dame van de receptie niet vriendelijk en erg zakelijk. Prijs kwaliteit was echter wel in orde, bij de prijs zat nl. ook nog een gratis skipas.

Gereisd in maart 2014

• 9Netty den Hollander10-03-2013

Om nooit te vergeten!

Wij hebben nog nooit zo lekker gegeten als daar. Iedere dag was het anders. Mooi op gemaakte borden, heerlijke buffetten van salades, taarten, ijs. Leuke bediening vooral Fransico. Ook het ontbijt was prima. Om zeker nog eens naar toe te gaan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 6esther snoeck25-02-2013

Gezelligheid moet jezelf maken.

Wij verbleven in een 1 kamerappartement met drie personen.De slaapbank was erg hard,er was een tweepits kookstel in de kleine keuken.Zeer warm in de appartementen.Konden wifi gebruiken in het hotel maar men keek wel vreemd op soms als wij daar zaten.Geen schoonmaak tijdens onze week.Personeel van het hotel niet al te vriendelijk,behalve tegen de hotelgasten.De ligging is centraal naar alle skigebieden.Hotel post kan je heerlijk eten en vriendelijk onthaal aldaar.De produkten met steinoil zijn een aanrader te verkrijgen bij vitalberg pertisau,waar ook een shop en museum is.Zie glazen puntkoepel.Voor ons geen retour hierheen.Mooie langlaufloipe en supermarkt met niet al te veel keuze.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9korrie15-01-2013

Een aanrader!!

We zijn een week in dit hotel geweest obv halfpension. Het hotel ligt prachtig aan de Achensee en is omringd door imposante bergen. De kamer was gerenoveerd, van 3 kamers zijn 2 kamers gemaakt. Ons uitzicht op bergen en meer was beeldschoon. De bediening van Mirko en Fransesco is geweldig goed. Heel vriendelijk en professioneel. Het eten: ik kan nog steeds niet begrijpen dat je zo uitgebreid, mooi opgediend en lekker eten kunt voor zo'n lage prijs. Er was een taartenbuffet en een ijsbuffet. Alleen al een lust voor het oog. Er wordt stevig gestookt in het hotel, dus iets koelers mee om aan te trekken bij het eten is aan te raden. We zaten niet in een bijgebouw. Helemaal goed, het ontbijt was daar en het diner in het hoofdgebouw. We kunnen dit hotel van harte aanbevelen. Zelf hopen we er volgend jaar weer te gaan genieten van de gastvrijheid, de gezelligheid, het leuke dorp, de sprookjesachtige natuur enz. We hebben gereisd met de Alpen Express, een coupé voor onszelf en een lekker bed.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 0M.05-01-2012

Appartement mooie ligging

Het 4 persoons appartement wat we geboekt hadden had een prima ligging. Het was een See appartement wat recht aan de Achensee ligt, heel mooi uitzicht. Kamer ruim voldoende, alles wat erin moet zitten is aanwezig, niet heel groot. Er was 1 slaapkamer met een 1-pers bed. De overige 3 bedden stonden in de woonkamer. Einwaller heeft verschillende gebouwen. Welness, receptie, restaurant zit allemaal verspreid over de verschillende complexen. Er wordt in de reisgidsen gesproken over een speelkamer, maar die zit ergens heel goed verstopt. Uiteinde wist de ober ons te vertellen waar deze was, maar hier werden de kinderen meteen weggestuurd door de gasten. Stelde trouwens ook helemaal niets voor. Ook een bar / stube waarover gesproken wordt hebben we nergens kunnen vinden. Jammer dat je nerens iets kon drinken. Het restaurant was wel hele dag open maar dit vond ik niet echt uitnodigend. Al de verschillende complexen vond ik een nadeel, miste iets van gezelligheid, ook voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 6Riet en Co06-02-2011

Matige kwaliteit.

Prachtige ligging. Jammer, dat de kamers zeer matig schoon gehouden worden. De brandveiligheid van het hotel aan het meer deugt niet : geen info, geen vluchtweg en op 2e etage zelfs geen brandblusser. Ontbijt te eenvoudig voor 4 * hotel. Hoofdgerecht van diner regelmatig veel te zout, klagen helpt niet. Vriendelijke bediening van met name Mirco en Jutta,

Gereisd met vrienden in januari 2011

Hotel Einwaller (+app.) info