Hotel Alpenhotel Tyrol

8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,5

7 tips over Hotel Alpenhotel Tyrol

Remco13, 15-8-2015
Bootje huren op Achensee!
chris horsmeier, 27-3-2014

prima liggng vlakbij de gondel baan en bus halte vrijwel voor de deur.

Ja zeker nog eens terug

Herman Mekking, 1-3-2014

Dagelijks om 12.00 uur en 18.00 uur het "ave Maria" dagelijks een nieuwe versie.

Leuke wandeling lands de Achensee richting Achenkirch (2,5 uur minimaal)

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhotel Tyrol voor je op een rij gezet:

Aad en Ingrid van der Weerd, 27-1-2014
vlak bij de loipes en wandelgebieden, skigebied is niet groot de mensen die in het hotel verblijven zijn meestal wandelaars of langlaufers.
s. hogendorp, 7-4-2013
De week voor pasen zijn veel hotel en restaurants gesloten, maakt een wat verlaten spookstad van pertisau. Kan beter niet voor de pasen komen.
Wim Luck, 28-1-2013
Boek alleen met ontbijt, leuke uitstapje te maken binnen een straal van cira 50 kilometer met auto of bus. Ga voor de sneeuw en wandel activiteiten in Pertisau is verder weinig vertier anders dan in andere hotels.

Jef, 6-10-2012
Pertisau is een goede uitvalbasis voor mooie wandelingen en bergtouren.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhotel Tyrol voor je op een rij gezet: