Hotel Alpenhotel Tyrol

8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,5

108 reviews over Hotel Alpenhotel Tyrol in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Het eten was redelijk, het ontbijt was altijd hetzelfde, kaas en 3 soorten worst, we hebben een keer met

het avondeten speenvarken gehad en nog een keer een heel grote kalkoen, dat was super lekker en gezellig.

Het hotel ging s’ avonds om 21.00 uur al dicht, vonden wij redelijk vroeg. Je kunt beneden nergens lekker

zitten om te lezen of wat dan ook. De eigenaar Roland was beslist niet vriendelijk, zijn zus Daniele en het

personeel wel. Hij is volgens ons beslist niet geschikt voor het hotelkamer, jammer maar helaas.

Redelijk goed hotel

Dinja
27-8-2017

Dit is een redelijk goed hotel.Het ontbijt is simpel (3 soorten kaas en 3 soorten boterhamworst) ,zoet beleg en yoghurt.

De kamer die wij hadden was wel aan renovatie toe.Er lag oude vloerbedekking in en ook het balkon was wel aan een lik verf toe.

De badkamer was heel klein 2 m2 maar wel schoon en was wel vernieuwd.

Het personeel is heel vriendelijk evenals de eigenaar.

Doordat wij uit Italië kwamen uit een hele nieuwe hotelkamer viel ons deze kamer wel heel erg tegen.

Volgende keer kies ik wel een ander hotel.

Fijn hotel.goede kamer en heerlijk eten.

Riek roodbeen
19-6-2017

Eigenaar Roland en personeel deden er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.Alleen de matrassen op de bedden waren misschien aan vervanging toe.waren erg zacht.wij hebben in elk geval van alles genoten in dit hotel en de omgeving

heel vriendelijk en ontspannen

H.V
30-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Oog voor detail, dagrugzak voor wandelingen en een paraplu op de kamer.

geweldig

ale
30-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

het is ideaal om te langlaufen.En het hotel ligt vlak bij de loipes en je kunt er heerlijk wandelen.Prachtige omgeving

Neen, niet meer

Mw. Geers
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is typisch Oostenrijks, grote ruime en schone kamers. Mag wel hier en daar vernieuwd worden. De beelden buiten kloppen niet met de werkelijkheid.

Het ontbreekt aan een vriendelijke, gastvrije hoteleigenaar. Bij aankomst s morgens vroeg was er niemand. Om 12 uur kregen we te horen dat we pas om 15.00 uur konden inchecken. Wel konden we meteen de toeristenbelasting betalen. Niet de vraag hoe onze reis was geweest, welkom in het hotel, niets.

Roland, de eigenaar, is niet vriendelijk helaas. Zijn personeel wel alhoewel zij alles duidelijk in overleg met de chef moeten doen. De dag van de terugreis was er niemand bij het uitchecken. Er is niet gevraagd hoe we het hotel en de plaats hadden ervaren. Niets van die hartelijkheid. Sterker nog..toen we een uurtje moesten wachten op de bus en we even een spelletje speelden werden we domme Hollanders genoemd, we wilden immers niets meer bestellen. Als Roland een echte gastheer was geweest, had hij dat beter rechtstreeks tegen ons kunnen zeggen.

Het eten was niet slecht, niet veel, geen afwisseling. Toetjes waren goedkoop, niet zo lekker als op de dia's buiten.

We hadden op een avond geen hoofdgerecht. Roland kwam alleen vragen of wij het menu toch wel hadden ingevuld. Wat we wilden...geen enkel excuus. Hij had de ontbijttafel overigens zelf afgeruimd die dag!

Ontbijt was matig, geen variatie, niets extra's.

Jammer hoor dat een eigenaar zo het door zijn ouders opgebouwde hotel runt. Het is een pracht hotel ( met hier en daar wat aandacht voor onderhoud/modernisering) op een pracht plaats.

Ik denk dat Roland helemaal niet gelukkig is in deze job. Dank Daniella en Emanuel, jullie werkten hard en zeker met de nodige hart voor de zaak. Voor mij de volgende keer niet meer.

Goed, rustig hotel

Thijs t
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk familie hotel, goed eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding

zeer goed familiehotel

peter en Leidie Huijs - Litjes
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

een zeer goed familiehotel met uitstekende kamers. Vriendelijke familie met het oog voor details. Een goed ontbijt, voor elk wat wils, kom je iets te kort, vraag het.

Diner is keuzemenu met iets van 6 gangen. Grote saladebar.

Al met al een zeer prettig verblijf in dit steeds vernieuwende Hotel

In de wintermaanden goed in de zomer minder.

Albert van Dinter.
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Je moet alles kontant betalen je kunt er niet met pinpas betalen?

Je moet er een keer geweest zijn

Dekker
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed ontbijt, avondeten menukeuze, schone kamers, mooie ligging tov de omgeving, genoeg gelegenheid voor langlaufen en wandelen.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhotel Tyrol in Pertisau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhotel Tyrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.