Ötztal

Reviews over Ötztal

Veelzijdig, maar vooral genieten!

Anneke van Lier
    10-2-2019

Längenfeld ligt centraal in het Oetztal. Vanuit Längenfeld kun je eenvoudig naar verschillende skigebieden. Onze voorkeur heeft het skigebied in Sölden. Hier vindt je mooie pistes en een mooie Talabfahrt. Ook goed te doen met jongere kinderen. Als alternatief voor een dag skiën kun je heerlijk relaxen in de (buiten)baden van het Aquadome in Längenfeld of met kinderen lekker zwemmen in de Freizeitarena in Sölden. Vanuit Längenfeld zijn er meerdere mogelijkheden om te winterwandelen en te rodelen. Bijv. vanuit Gries naar de Sulztalalm of vanuit Längenfeld naar Brandalm. Beide wandelingen zijn goed te doen met jongere kinderen. Voor mensen die graag langlaufen: tussen Längenfeld en Oberried (vlakbij de camping) vind je mooie loipes, die 's avonds sprookjesachtig verlicht zijn. Pik ook even meteen de mooi verlichte waterval mee! Uiteten kun je heel goed bij Don Camillo of bij Infang (bij de camping) in Längenfeld.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Schitterend dal

Jeroen
    5-2-2007

Schitterend dal. Hele mooie wandelingen zijn in dit dal te maken. Ook voor tijdens slecht weer is er genoeg te doen in dit dal. Hoogtepunten van het dal: Wandeling Obergurgl (Hohe Mut) Otzidorf + Stuibenfall in Umhausen Tiefenbach- + Rettenbachgletsjers Wandeling Gries naar Ambergerhutte

Gereisd Met partner in juli 2006

wij komen nu een aantal jaar in dit gebied zowel zomers is

Rob van der Wegen
    5-1-2007

wij komen nu een aantal jaar in dit gebied zowel zomers als winters. skien is ideaal we zitten dan in het plaatsje Ochsengarten tussen oetz en kuhtai in. in een pension walderhof leuk gezellig en prima eten alles kan en mag en word geregeld. kabelbaan 100 meter verder. en je skiet zo het dorpje in. we gaan op 23 feb 07 er weer heen. er is ook een cam van het skigebied. mail me voor meer info of foto's

Gereisd Anders in januari 2007
Ötztal scoort een 8,9 uit 10, op basis van 15 reviews