Pension Olympia

Knus en gezellig

Piet Baeten
31-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk, gezellig. Tikkeltje ouderwets maar dan op de Oostenrijkse manier dus positief te interpreteren. Vriendelijke bediening.

Van een aanrader gesproken !!!

Joris De Schepper
20-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Reeds meer dan 10 jaar komen wij in Oetz. Het is de eerste keer dat wij zo goed ontvangen zijn. Een warme sfeer, fantastische gastvrouw. Vriendelijk personeel, lekker eten. Kamers op en tot, zelfs met ligbad !! (wat tijdens skivakanties best aangenaam is)

Volgend jaar zeker terug naar 'Olympia' zonder twijfel !!!

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben al een paar maal verbleven in Pension Olympia en kunnen het iedereen aanbevelen om te logeren bij de familie Heckenberger. Ook Gastvrouw Alexandra is steeds even vriendelijk en gedienstig. De kamers zijn kraaknet, evenals de rest van het pension trouwens, ook al zijn huisdieren toegelaten. Er is 's avonds steeds een keuze uit drie verschillende menu's, waaronder steeds een vegetarische. Graag tot ziens in Pension Olympia...

Familie Peeters, Oud-Turnhout

• Ligging t.o.v. pistes10

heel goed pension,alleen spijtig dat je er s'avonds niets meer kunt drinken de bar is er heel vroeg gesloten.

Fam

Familie Van Dooren Hendrik
    17-1-2006

Fam. Van Dooren

Wij waren van 31/12/05 tot 07/01/06, reeds voor de 4de keer, in Oetz (in Pension Olympia). Het pension is heel centraal gelegen, op 5O m van de skilift !!!! En is dicht bij de winkels !!! De kamers zijn heel comfortabel !!!! De service uitstekend (ontbijtbuffet en 's avonds keuzemenu). En voor de prijs moet je het zeker niet laten. Wij keren zeker nog terug !!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Olympia in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Olympia scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.