Vakantiepark Nature Resort

• Activiteiten8,7
  • Ligging t.o.v. pistes8,1
  • Onderkomen9,2

13 reviews over Vakantiepark Nature Resort in het Nederlands

Fantastisch onderkomen. Heerlijk eten.

Frank Visscher
30-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De bestemming van Oetz. Uiterst charmante eigenaren. Vriendelijk personeel.

Top welness.

• Onderkomen9

Voor de tweede maal op dit park verbleven. De chalets zijn netjes ingericht en je krijgt er ook direct het "alpenhut-vakantiegevoel" van. Voor je chalet is er in alle rust voldoende ruimte om buiten te zitten, zonder last te hebben van andere gasten. 's ochtends is er in het restaurant een uitgebreid ontbijtbuffet. In de middag van 15h tot 17h kun je hier ook van klein hapje genieten. Het avondeten is op basis van een keuzemenu. Altijd goed gevulde borden en alles lekker van smaak. Daarnaast is het personeel op het park zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Op het park is ook een uitgebreide fietsenzaak aanwezig. Parkgasten mogen hier gratis van de mountainbikes gebruik maken. Heerlijk om erop uit te trekken. Qua regio, chalets en service is dit een ideale uitvalsbasis.

• Onderkomen10

In juli 1 week op dit park verbleven. De nieuwe chalets zijn erg mooi ingericht. Je ruikt het hout nog, heerlijk. Ontbijtbuffet is erg goed. Div. Fruitsappen, tal van broodjeskeuze, etc. Vanuit het park kun je er alleen op uittrekken, maar het park organiseert (vaak in de prijs inbegrepen) zelf ook leuke activiteiten in de regio. Naast de chalets kun je hier alle soorten overnachting boeken tusen camperen in een tent tussen overnachten in een luxe chalet (tent, caravan, houten hut, basic chalets, luxe chalets). Hierdoor is er ook een leuke mix van gasten aanwezig.

Samengevat: gastvrije mensen, goed eten, mooie chalets, prachtige zomer omgeving, goede uitvalsbasis voor sportieve activiteiten

Geweldige plek.

cbroekhuis@datapool.nl
11-11-2010
  • Onderkomen9

"vakantiepark"Nature resort; het woord vakantiepark is totaal niet van toepassing. Dit klein opgezette hotel is alles behalve wat wij bij vakantiepark denken. Nature resort is persoonlijk, je zal veel vrijheid ervaren en genieten van de prachtige natuur. Alles is schoon, kamers zijn zeer sfeervol, gastvrij zijn de medewerkers en het eten is niet van hoogstaande kwaliteit maar wel lekker.

Knappe ontdekking

Werner
14-8-2010
  • Onderkomen10

Verrassend verscholen in het centrum.

Wij verbleven er als tussenstation naar Obergurgl (kunnen we 's morgens lekker ontbijten, en rustig laatste km afleggen).

Lijkt me wel een adres om langere verblijven te vertoeven. Kamers zijn werkelijk subliem, je krijgt zelfs uitlegje over de gebruikte houtsoorten.

Ligging t.o.v. piste --> geen idee...

Super plek en onderkomen.

Eduard Veenstra
9-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen9

Sauna is sinds ruim 1 jaar vergroot. Prachtig. Alleen geen zwembad [mis je niet echt]. Er zijn allerlei onderkomens, vanaf kleine knusse houten huisjes, mooie appartementen tot en met prachtige luxe grote kamers met bubbelbad en al. Mooie omgeving. Sportief publiek. gezellig en echt thuiskomen. aanrader voor een ieder die van sportief houdt maar ook netjes, en meer dan schoon en goed onderkomen. Aardig personeel. alles even schoon en perfect met gevoel voor detail ingericht.

Fantastisch!! Geweldig.

wouter veldhuis
16-8-2009
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en spreken Duits of Engels.

Activiteiten in de zomer kunnen zijn:

Raften, canyouning, moutainbiken, paragliden en nog veel meer.

In de zomer ben ik er met Beter Uit Reizen heen geweest. Veel leuke activiteiten gedaan. Een aanrader is raften wat een ervaring.

Voor de steden liefhebbers is Innbruck om een redelijke afstand. Voor de actieve mens, ligt alles voor de deur!!

Boven aan de piste van Hochoetz hebben ze hun eigen ski verhuur met skidepot (grais skidepot gasten) Ook kan je gebruik maken van sleeën en meer wintersepret!!! Mooi skigebied, voor de geofende skiër miss. iets te vlak.

Eten is echt geweldig. Zeker te weten culinaire hoogstandjes.

In de winter als je halfpensioen hebt kan je na het skiën genieten van een kop stevige soep met stuk brood of lekker een kopje koffie nemen met stukje cake/taart.

Ontbijten is daar al super. Heel uitgebreid en bovenal heerlijk!!

Oh ja de fantastische sauna niet te vergeten.

Super Urlaub im Nature Resort !

Sjef, Thanny & Oddi
25-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

In diesem Hotel fühlt man sich direkt Willkommen und das Apartment (Flair) ist wirklich Top. Der Inhaber und die Angestellten tun alles, damit man einen erholsamen Urlaub hat. Wir hatten unseren Hund dabei und sie fühlte sich ebenfalls herzlich Willkommen. Wir freuen uns schon auf unseren nächsten Urlaub anfangs August und werden es wieder richtig genießen. Ein herzliches danke schön !

Einfach nur spitze

Michael
21-4-2009

Das Nature Resort ist ein familiengeführtes Hotel,

welches mit hervorragendem Personal und Service

seine Gäste wo und wie auch immer verwöhnt.

Man fühlt sich sofort heimisch und die nette, freund-

liche und zuvorkommende Art aller Bediensteter

lässt einen den Urlaub so richtig genießen.

Erg mooie vakantiepark

Dekker
27-2-2009
  • Onderkomen7

We hebben het ernorm naar onze zin gehad in de tirolerhutte. Het was wel klein maar heel knus en lekker warm. Zat geen magnetron in wat ik wel jammer vond. Het personeel is erg vriendelijk en de ligging is perfekt. Voor de kids is er een grote speelweide en voor de ouders de sauna om van het skien even bij te komen. Het park ziet er mooi uit met alle houten huisjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Nature Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Nature Resort in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Nature Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Nature Resort scoort een 9.13 uit 10 op basis van 13 reviews.