Pension Gästehaus Schrott

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag-2°-8°

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Schrott voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Gästehaus Schrott in het Nederlands

Gastvrije accomodatie

Jet en Paul
9-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Aan drukke weg gelegen Gasthaus, aan de rand van het dorp Oetz, Tirol. Gunstig gelegen ten opzichte van lift naar hoger gelegen bergen, mooi wandelgebied. Door gastvrouw Manuela worden waardevolle tips gegeven voor bezienswaardigheden in de omgeving, zoals gletsjers in Sölden bijvoorbeeld.

Goed en volledig ontbijt met elke dag een(als je wilt) gekookt eitje. Wij hadden de Junior-suite geboekt die mooi groot was. Kamers werden prima schoongehouden.

helemaal te gek

groep van +/- 10 personen, al jaren
25-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

het is net of je thuis bent. Leuke gastheer/vrouw.

barbediening is selfservice. in boekje noteren wat je gebruikt hebt. wordt achteraf wel gecontroleert.

Abosoluut niet duur. gezellige huiskamer, mooie kamers en erg schoon. echt een aanrader. skipiste solden op halfuurtje rijden. skipiste oetz op 1km.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Schrott in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Schrott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.