Chalet Acherkogelblickstersterster

3.8Onvoldoende

Oostenrijk, Tirol, Ötz / Oetz / Otz

Op vakantie geweest naar Acherkogelblick?

3.8Onvoldoende

Tonen op kaart

4 reviews over Chalet Acherkogelblick

• 3Boudewijn schuurman01-11-2019

Slecht

wandelvakantie in Otztal. Een zeer lawaaiige omgeving, slechte gastvrouw, uit op haar persoonlijk gewin. Let op als je boekt. Dit gast huis ligt aan een zeer drukke weg. Om 4 uur in de ochtend kwamen de eerste vrachtwagens al langs. Mijn vakantie was verprutst, ik ben de dag erna meteen vertrokken. Verder heeft de gastvrouw mij een zeer ongemakkelijk gevoel bezorgd. Jammer dat er mensen zijn die alleen maar aan hun eigen portemonnee denken. Positief is dat ik de kamer netjes vond en de bedden goed. Het ontbijt was zeker niet bijzonder en daardoor relatief duur.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Marianne21-07-2010

Prima hotel om een overnachting te maken

Omdat we pas vrijdagmiddag weg gingen vanuit Amsterdam, moesten we vlak voor Solden nog een overnachting maken in een hotel. Kwamen rond 23:30 uur aan en we konden zo de kamer in. Prima bed, goede douche, kamer zag er netjes uit, niks te klagen voor dat geld. Ontbijt was een beetje magertjes.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7Jan en Dini29-06-2010

Uitstekend overnachtingsadres.

Voorjaar 2010 hebben wij op doorreis naar Italie Acherkogelblick gebruikt als overnachtingsadres. Sobere inrichting waarin de laatste 20 jaar zo te zien weinig is veranderd, maar uitstekend te gebruiken voor een overnachting. Lekker ontbijt en vriendelijke gastvrouw. Oetz is trouwens een heel leuke plaats voor zover wij het in een avond konden beoordelen.

Gereisd met partner in mei 2010

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
      • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
      • WintersportSki lessen, Skiën

• AdresOetzermühlerweg 3 6433(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website