Hotel 3 Mohren

• Ligging t.o.v. pistes6,9

17 reviews over Hotel 3 Mohren in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

authentiek 100 jaar oud familiehotel, met veel charme, centraal in Oetz, wel gelegen aan de doorgaande weg maar hebben daar geen last van gehad. Kamers zijn netjes en de bedden zijn prima, op punten is het wat gedateerd maar vonden wij geen enkel probleem.

De keuken is prima, zeker in verhouding tot de prijs/kwaliteit. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een driegangen diner. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren konden wij bij het hotel. In de tuin kun je overdag lekker vertoeven. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving.

Kortom: voor ons een lokatie om weer terug te komen.

Mooi autenthiek 100jaar oud hotel

Ans Wijnings
27-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Typisch maar - geen kitsch - kasteelachtig hotel met mooie ruime kamers keurig netjes

Onderhouden.gratis sauna prijstechnisch erg goed..overnachting incl ontbijt met diner €50 pp en vooral aardig personeel.

Ligt wel aan een drukke straat maar geeft binnen geen overlast.

Veel konditoreien en wat kledingzaken.zeker aan te bevelen

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Alice Roderkerk
14-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eten is prima, ook in de avond. Voor kinderen een apart kindermenu. Twee keer een buffetavond. Skibus stopt voor de deur. Anders is het 10 minuten wandelen naar de gondel. In het hotel zijn in in de kelder opslagfaciliteiten voor ski's en schoenen. Er is een gezellige bar. Minpunt is dat daar gerookt mag worden. Er is ook een lees/spelletjeskamer. Ook daar mag gerookt worden. Consumpties zijn prima te betalen! Flessen wijn mogen gewoon terug de koeling in en de volgende dag staat 'ie weer op tafel. Prima klantvriendelijkheid. Konden 'ochtends om 10 uur al de kamer in.

We hebben een aantal aanbieders voor 3 Mohren voor je op een rij gezet:

Prima verblijf als je lekker overdag wilt skiën

wieke kooistra
18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Algemene indruk is degelijk, gemoedelijk.

Omgeving is mooi, oude dorpskern. Diverse hoogten en wandelroutes.

Acc. ligt aan hoofdstraat, veel restaurants, pizzeria's, veel skiverhuurzaken, 2 supermarkten.

Personeels is klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is goed. Voor € 50,00 heb je een overnachting, ontbijt en diner.

Eten is goed. Elke dag wordt kamer schoongemaakt.

logies ontbijt en niet meer

M.Geerlof
1-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een goed hotel midden in het centrum. Ontbijt prima maar het diner is vreselijk een goede kok is wat dit hotel mist.

mooi hotel met vriendelijk personeel en goed eten

Lei Holthuijsen
29-7-2012

Hotel 3 Mohren is een centraal gelegen hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding. De kamer, die ik als eenpersoonskamer kreeg aangeboden was royaal met balkon en een uitstekende douche. Personeel was vriendelijk en attent.

Heerlijk hotel

Remy
1-1-2012

Voor de tweede maal verbleven in hotel Drei Mohren. We hebben netjes de gevraagde kamers gekregen. Het eten was wederom prima en goed verzorgd. Ondanks het slechte weer hebben we toch een prima tijd gehad in Oetz.

Prachtig nostalgisch hotel !

Ron en Gerry
16-9-2011

Een mooi hotel in het centrum van Oetz.

De jonge eigenaars doen alle moeite om het de gasten naar hun zin te maken.

Hotel is ruim 100 jaar oud, en men doet hun best om zoveel als mogelijk de oude zaken te laten zoals ze zijn. Goede voorbeelden hiervan zijn de eetruimtes en het overdekte terras. Ook enkele kamers zijn ingericht zoals ze 100 jaar geleden waren.

Uiteraard is het sanitair e.d. wel van deze tijd. Er is een mooie nieuwe wellnessruimte in de kelder ingericht.

Onze kamer was royaal en prima ingericht. Een prettig zitje en een flinke maat Flatscreen TV maakten de kamer compleet.

Het uitgebreide ontbijtbuffet werd constant in de gaten gehouden door de ontbijtserveerster en daar waar nodig meteen weer aangevuld.

Het avondeten van 3 gangen was steeds gevarieerd en prima van smaak. Bij mooi weer werd het diner buiten op het nostalgische terras geserveerd.

Hotel heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding ! Een aanrader !

Uitstekend hotel midden in het dorp

M Braspenning
21-6-2011

Dit hotel ligt midden in het dorp en is makkelijk te bereiken.

Er is prima te parkeren op een prive parkeerplaats.

Lekker eten en ontzettend leuke service.

heerlijk hotel

g.r.ter steeg
4-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer ruime kamers,sauna ruimte.

goed ontbijt buffet en diner.

gastvrij personeel

We hebben een aantal aanbieders voor 3 Mohren voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 3 Mohren in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 3 Mohren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 3 Mohren scoort een 8.25 uit 10 op basis van 18 reviews.