Reviews over Ochsengarten

Gemoedelijk Gasthof in klein ski-gebied en dorp

Karen Scholten,
    4-2-2014

Met kerst zijn wij hier geweest met een andere familie (kinderen in de leeftijd van 11 tot 14 jaar) Het gasthof is top! Gemoedelijke, familiare sfeer. Fijn terras voor het gasthof. En ruime parkeerplaats aan de overkant van de straat. Praktische familiekamers met 2 aparte slaapkamers. Ook de sauna is een aanrader. Eten is geweldig goed en de fam. Scheiber maakt het je echt naar de zin!

Het ski-gebied is niet groot, veel korte rode pistes. Het dorp stelt niets voor.

Mooi ruim huis

jan willem Adams,
    8-8-2012

Een mooi ruim huis met 4 grote slaapkamers, alleen is het bovenste gedeelte van het stapelbed niet geschikt voor kinderen omdat er een los hek op zit. De keuken is klein maar alles zit er in. Het huis was schoon.

Het huis is minder geschikt voor kinderen met name omdat er buiten niet veel (veilige) plek is om te spelen.

super gezellig, top kwaliteit en vriendelijk

Rob van der Wegen,
    31-3-2009

dit pensionnetje is echt een familie pensionnetje van vader op zoon. pa en ma helpen ook mee.

iets niet kunnen kennen ze niet. oftewel hun service gaat verder dan een 5 sterren hotel.

eten is super. wel simpel maar wil jemeer dat kan altijd. ze hebben a la carte maar ook een keuze menu van 2 gerechten per dag. soort daghap. dit eten wij als groep altijd.

we hebben half pension. ontbijt is lekker, genoeg en super.

je steekte de straat over en daar is al een weg gemaakt van sneeuw die naar de lift gaat. dus al skiend ga je naar de lift naar boven toe.

www.hochoetz.at daar kom je terecht.

meer vragen? stel ze gerust. we zijn net terug en het was weer super zelfs na 9 keer geweest te zijn.

Ochsengarten scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews