Appartement Haus Thurner

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Haus Thurner

• 9Leonie28-07-2016

Fantastisch!

Heerlijk appartement, vriendelijk ontvangst, prachtige locatie. Het appartement was schoon, voor de kinderen was er speelgoed aanwezig, de bedden waren opgemaakt en zelfs de dekens roken heerlijk naar wasmiddel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en er lagen zakjes en aluminiumfolie klaar om nog broodjes mee te nemen voor onderweg. Echt meer dan keurig! Het enige nadeeltje vonden wij dat je contant moest afrekenen. Terwijl wij dachten dat het via de creditcard werd afgeschreven na de boeking. Dus wij moesten eerst naar Obsteig om te pinnen. Dat is dus iets om rekening mee te houden als we volgend jaar weer komen, want we komen hier zeer zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Rene24-06-2016

Super

Een echte aanrader. Wij hebben hier overnacht op onze reis naar het Gardameer. Zeer ruim appartement, we kregen de hele bovenverdieping. De gastvrouw is erg aardig en verzorgd een meer dan uitgebreid ontbijt. Je mag ook broodjes smeren om mee te nemen voor onderweg. Ze legt aluminiumfolie klaar en zorgt dat er meer dan genoeg over is. Ze deed ook alles om het de kinderen naar hun zin te maken. Het ligt tevens mooi op de route als je via de Fernpass naar Italie wilt. Volgende keer als we deze kant opgaan zeker weer hier.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Petra03-05-2016

Leuke Tiroler appartementen

We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De bedden waren heerlijk en het ontbijt was uitgebreid. De broodjes die over waren, mochten we meenemen. Tegenover zit een Gasthof waar we voor weinig geld heerlijke Wienerschnitzels gegeten hebben. We waren hier maar 1 nacht omdat we op doorreis waren naar Italië, maar het is ons prima bevallen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016