Vakantiehuis

• Ligging t.o.v. pistes7,0

3 reviews over Vakantiehuis Haus Hubertus in het Nederlands

Ideaal gelegen overnachtingsadres aan de Fernpass

Erik
15-5-2011

Oostenrijkse "gemutlichkeit" is hier echt van toepassing. Zeer aardige eigenaresse en goede en schone kamers. Voor gezinnen is de familiekamer aan te raden al zijn de overige kamers ook netjes met eigen douche en toilet. 's Ochtens krijg je er een goed verzorgd ontbijt. We komen hier al sinds 2008 om te overnachten tijdens onze doorreis naar het zuiden. Het in dezelfde straat gelegen Gasthof Partners biedt een goede warme maaltijd aan voor een schappelijke prijs. Een hotelkamer boeken kost je veelal €40,- meer voor 4 personen. Elk jaar hebben we middels e-mail kamer(s) kunnen vastleggen. Op de e-mail wordt snel gereageerd en duidelijke prijsafspraken gemaakt. Een absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010
2007

Wij hebben hier met 6 personen overnacht onderweg van naar

gerdy
14-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben hier met 6 personen overnacht onderweg van Nederland naar Verona. De boeking was gebaseerd op de vorige mening. Deze meneer had niet overdeven. de gastvrouw is erg gastvrij en vriendelijk. De kamers waren prima met een eigen toilet en douche. Wij hebben ook lekker gegeten bij Partners. Als we deze route nog eens rijden dan gaan we hier zeker weer overnachten.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hebben hier overnacht voor onze doorreis naar Toscane

LVM
2-7-2007

Hebben hier overnacht voor onze doorreis naar Toscane. Zeer rustige omgeving (hebben heel goed kunnen slapen). Prachtige propere kamer in Tiroolse stijl met groot zuidbalkon met tof uitzicht. Gezellige ontbijtruimte. Absoluut goed ontbijt: koffie of thee, fruitsap, broodjes, eieren, kaas, vlees, brie, confituur. En je mag kiezen wanneer je 's morgens graag het ontbijt hebt. Zeer vriendelijke gastvrouw en familie. Nog een meevaller: schuin over de deur is een restaurant "Partners" waar je eveneens héél goed kan eten voor relatief weinig geld. HAUS HUBERTUS IS DUS EEN ABSOLUTE AANRADER !!!

Gereisd Met partner in juni 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Hubertus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Hubertus in Obsteig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.