Gasthof Fitsch

Met jonge kinderen

Prima Hotel

Geert
9-11-2011

Als overnachtingshotel geboekt voor vakantie naar het gardameer.

Prima ontbijt, en zeer ruime kamer.

Perfect op de route naar Italie

Viel tegen!

anoniem
6-9-2011

Nix bijzonders, best prijzig voor wat je krijgt. Sobere, muffe, kleine kamer!

goed en netjes

ah
19-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi Oostenrijks huis. Gastvrije mensen die dit verhuren. Lekker en goed ontbijt. Goede bedden en alles ziet er netjes uit. Een aanrader

c.l booij
10-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Je zou het bijna niet willen verklappen zo op internet, bang dat de kleinschaligheid en daardoor de perfecte vakantie, + de bijbehorende service verloren zullen gaan.

Maar we gunnen het de fam. Fitsch zo dat wij het iedereen aanraden, als je houdt van rust, vriendelijkheid,een super ontbijt, mooie natuur direkt om de hoek, moet je dit gezien hebben!

2006

een aanrader, geboekt voor op doorreis dus 2x overnacht.. uitstekende kamers, zeer schoon en uitgebreid ontbijt.. heel rustig gelegen op enkele meters van de fernpasstrasse.

Mooie ligweide met speeltoestellen en zeer vriendelijke gastfamilie

2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Begin mei 2005 hebben wij overnacht in het gasthof " Fitsch " te Obsteig.

Uiterst rustig gelegen, weg van al het drukke verkeer op 1 km van de weg naar de Fernpass.

Verzorgde kamers met mooi uitzicht, uitgebreid ontbijtbuffet in gezellige Stube.

Zéér vriendelijke en behulpzame gastheer.

Ideaal voor wie echte rust op prijs stelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Fitsch in Obsteig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Fitsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.