Gasthof Aschlandhof

Gasthof Aschlandhof
8,6

• Ligging t.o.v. pistes5,7

5 reviews over Gasthof Aschlandhof in het Nederlands

Heerlijke plek om een paar dagen te verblijven

Ilse Albers
26-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij komen al jaren bij dit gasthof, meestal op doorreis naar Italië, maar dit gasthof is ook geschikt om een kleine week te verblijven. Er is genoeg te doen in de omgeving van Obsteig. Het gasthof zelf ligt op een berg, heerlijk rustig en heeft een prachtig uitzicht. Geen supermarkt o.i.d. in de buurt, maar de familie doet genoeg om ervoor te zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Ontbijt is prima, evenals het avondeten: kleine kaart maar genoeg variatie.

Prima gasthof

Nadine
11-9-2017

Vriendelijke mensen, lekker ontbijt en avondeten, prima bedden. Attent om bij het ontbijt de tafel te dekken met een schattig kinderservies. Er werd met eten niet moeilijk gedaan over het opwarmen van een eigen meegebracht potje. Een net kinderbedje met goed matras gratis te leen. Rustig gelegen maar goed te doen vanaf de doorgaande weg van/naar Italie. Tenslotte goed bereikbaar en te boeken per email. Enige minpunt: aantal zwarte haren in douche en op wastafel.

Gasthof Pension Aschlandhof, Besitzerin, 18-9-2017
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het vervelend dat de badkamer niet geheel schoon was en zullen dit meenemen in onze evaluatie. Wij hopen dat u een goede vervolgreis heeft gehad!

nette rustig gelegen pension

Relinde
3-8-2012

goed voor een overnachting richting het Gardameer, zeer afgelegen dus erg rustig. Mooi omgeving, fijn wandelgebied. Goed eten, nette kamers.

• Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel ligt echt midden in de natuur. Het dichtstbijzijnde dorpje ligt op 3 km afstand. De bedden zijn van zeer goede kwaliteit. Als je van rust en stilte houdt is dit een prima keuze!

De bazin kon wel iets aardiger zijn, maar misschien had zij haar dag niet, we waren er alleen voor een nacht op doorreis naar Italië. Het overige personeel was wel erg vriendelijk. De verwarming kan niet naar wens worden ingesteld, dit gebeurt waarschijnlijk centraal. Dit vond vooral mijn vrouw, die een beetje kouwelijk is aangelegd, erg jammer.

Zeer verzorgd en kindvriendelijk

bart geldhof
11-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een zeer verzorgd gasthof in een idyllisch rustig dorpje. Omgeven door een natuurpracht. Heel lekker en afwisselende dagmenu's. Ze hebben helemaal geen moeite met de aanwezigheid van (soms luidruchtige) kinderen. Passen het menu aan aan de wens van de ouders van kinderen.

Zeer vriendelijke gastvrouw(en) en fantastisch personeel!!!

Wij komen de volgende jaren zeker terug!

Je moet wel een paar kilometertjes rijden naar zowel de piste's als de langlaufloipes, maar dat doe je met plezier als je zo'n verblijfsplaats hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor Aschlandhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Aschlandhof in Obsteig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Aschlandhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.