Obsteig

We hebben een aantal aanbieders voor Obsteig voor je op een rij gezet:

vakanties Obsteig

We hebben een aantal aanbieders voor Obsteig voor je op een rij gezet:

Reviews over Obsteig

de plek voor liefhebbers van Tirol

Ger en Gerda
    1-9-2010

Obsteig en het hele Mieminger plateau zijn een prima omgeving voor liefhebbers van wandelen en mountainbiken ,het is zoals de naam al zegt een vlak plateau waar je mooi en makkelijk kunt wandelen door de zeer mooie omgeving. Langs de randen zijn dan natuurlijk de bergen waar je over mooi uitgezette routes prachtige klim(wandel)tochten kun maken , er zijn hutten en eenvoudige Gasthofen in overvloed. De omgeving is ook zeer geschikt voor mountainbikers . Kortom , een mooie bestemming in Oostenrijk en ook nog eens dichtbij Nederland.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Een heerlijke omgeving voor sportievelingen.

Ger en Gerda
    29-8-2010

Obsteig en omgeving is een heerlijke locatie voor wandelaars en mountaibikers , er is volop keuze tussen routes voor beginners en gevorderden . De bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam , de horeca is in ruime mate aanwezig en zeer vriendelijk geprijsd . Wij vonden dat Gasthof "zum Lenz"er met kop en schouders boven uit stak. Dit door zijn ruime keuze in vooral lokale specialiteien , kortom een aanrader .

Gereisd Met partner in augustus 2010

Wij komen al 7 jaar in Obsteig

Bjozanne
    24-1-2008

Wij komen al 7 jaar in Obsteig. Rust, prachtige natuur. Maar toch genoeg te doen. Prachtig wandelen, vlak maar ook goed de bergen in, in de winter op de ski-piste tutten, langlaufen, rodelen. En met een uurtje rijden ben je bij spannende ski-gebieden, Aqua Dome, Innsbruck enz. Dus heel centraal maar lekker rustig, en zeer betaalbaar!

Gereisd Anders in januari 2008

Vooral een dorp om te wandelen en te langlaufen: prachtige

P.Kapteijn
    21-12-2005

Vooral een dorp om te wandelen en te langlaufen: prachtige loipes naar Holzleiten en Wildermieming. Diverse rustiek gelegen Bauernhöfe waar je een drankje of lunch kunt ktijgen. De enige skiberk stelt niet veel voor. Maar onderaan is het wel heel gezellig: hele families met opa/oma/vader/moeder/kleine kinderen. Nadeel: de doorgaande weg van Reutte naar Insbruck gaat door het dorp.

Gereisd Anders in december 2005

Wij komen ieder jaar terug naar de schitterende omgeving

Toon, Ans en Nicole Verbraak
    24-7-2004

Wij komen ieder jaar terug naar de schitterende omgeving van Obsteig. Vooral logeren in Hotel Stern bij Hermann is een waar feest. Vooral voor wandelaars, rustzoekers, na-denkers en voor iedereen die echt het vakantiegevoel zoekt een waar paradis. Aanrader !!!!!

Gereisd Anders in juli 2004
Obsteig scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews