Obertilliach

We hebben een aantal aanbieders voor Obertilliach voor je op een rij gezet:

vakanties Obertilliach

We hebben een aantal aanbieders voor Obertilliach voor je op een rij gezet:

Reviews over Obertilliach

Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden.

Tony
    9-10-2017

Obertilliach is een echt boerendorp waar nog diverse boerderijen staan die in de 17e eeuw gesticht zijn. We hebben enkele keren met plezier door de nauwe steegjes gewandeld en elke keer zag je weer wat nieuws. De omgeving is erg mooi en er zijn vele wandelmogelijkheden in de directe nabijheid. Dit zijn zowel makkelijke als iets inspannendere wandelingen. Wie van de stad houdt is binnen 3 kwartier in Lienz en daar zijn enkele mooie musea, terwijl er ook een leuk winkelcentrum is.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Houten dorp

Arie
    20-12-2015

Obertilliach heeft van oudsher de bijnaam Houten Dorp. De authentieke bebouwing is dan ook haast allemaal houden huizen en boerderijen. In het dorp ook nog de nodige boeren stallen/boerderijen, ook nog in gebruik. Dorp is "aardig", maar ook geen echte bijzonderheden. Dal waarin het dorp ligt geeft de nodige wandelmogelijkheden. Vanuit het dorp gondellift naar boven, daar kun je heel mooi wandelen.

Gereisd Met partner in september 2015

Ans Visser
    21-5-2010

Prachtig klein skigebied. Heerlijk rustig. Geen mensen menigte op de pistes en geen wachttijden bij de lift. Ideaal voor de beginnende skieer. Als je les neemt dan is dat meestal bijna prive les. Je kunt hier heerlijk en niet al te duur eten en drinken. Wij komen hier al een jaar of 6 achter elkaar en ik kijk nu al weer uit naar de volgende keer.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super dorp voor een super vakantie

Visscher
    12-9-2006

Super dorp voor een super vakantie. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke mensen en zeer gastvrij, hebben alle tijd, en na 15 vakanties zowel zomers als s winters verheugen wij ons nog steeds weer. 1 uur langer rijden dan de reguliere wintersportdorpen in Tirol maar je krijgt er veel meer zon uren voor terug door de ligging aan de zuidkant van de Alpen. Stress is hier niet te vinden.

Gereisd Familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een mooie plaats om te skieen,de bevolking is erg heeft je

t.hoogeveen
    9-12-2005

een mooie plaats om te skieen,de bevolking is erg vriendelijk. De skieschool heeft alle tijd voor je en staan voor je klaar. Voor de kinderen die van actieve vakantie houden is het daar prima te doen.

Gereisd Anders in Fri Dec 09 2005 11:58:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Obertilliach scoort een 9,3 uit 10, op basis van 16 reviews