Gasthof Saüling

GasthofWeer vandaag18°6°
Gasthof Saüling
7,4

21 reviews over Gasthof Saüling in het Nederlands

Lieve gastvrouw en heer en fijn hotel!

Lonneke
19-3-2017

omdat wij autopech hadden kwamen we pas midden in de nacht in het hotel aan. We hadden even gebeld. Gastheer is opgebleven en heeft ons vriendelijk ontvangen. Verder fijne kamers en goed ontbijt. Als we weer die route nemen gaan we zeker terug!

Helemaal tevreden !!

Ger en Arthur
14-2-2017

Alhoewel wat afgelegen en weinig vertier, prima hotel zeker gelet op een geweldige en sympathieke gastvrouw die altijd probeert het de gasten naar hun zin te maken. Kamers zijn netjes, schoon en hygienisch en het ontbijt en avondeten ( lopend buffet ) was prima en voldoende . ( ook vegetarisch ).

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Connie
11-6-2016

Bedden en hygiene waren goed, bediening uiterst onsympathiek, drank bij eten duur, eten was van abominabele kwaliteit, geen verse groente, vlees uit blik, toetjes uit een pakje, geen keus bij avondmaaltijd, geen fruit bij ontbijt, yogurt regelmatig op als je iets later kwam, ijskoude te hard gekookte eieren, bar om 21.30 dicht

Vreselijk

Jochewet
    1-6-2015

We waren met een groep. Het eten was saai, en goedkoop met weinig groenten. Nooit een sausje en nooit garnering en nooit een salade. Er was geen keus, je moest eten wat de post schaft. Er werd niet gevraagd of je het lekker vond. Overdag mocht je tot vier uur niet in het hotel. Drankjes moesten elke avond contant afgerekend worden, en je kreeg geen bonnetje. Om tien uur ging het licht uit en moest je naar je kamer. In het dorp is geen café, ook geen bakker of supermarkt. Ook het ontbijt is zeer karig.

prima hotel,

leo_wijdemans
    17-3-2015

geweldig goed hotel, prima eten , mooie kamer. Zeer vriendelijke eigenaars

Prima lokatie!

Ria van den berg
    29-6-2014

Ontzetteng gezellig Gasthof. De eigenaren zijn zo vriendelijk zodat je je er thuis voelt! Het eten is prima.

Mooi Oostenrijks hotel.

C1000
    19-8-2013

Het hotel heeft helaas geen restaurant. Je moet echt met de auto naar een ander dorpje.

Gezellig Gasthof en lekker eten

Margo van der Plas
    6-3-2013

Gastvrij, attent, heel schoon. Goede uitvalsplaats voor uitstapjes.

Rustig familiehotel

Finy
    5-3-2013

Gasthof Saüling is een klein familiehotel in een rustig dorp. De eigenaren doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. De kamers zijn eenvoudig, maar heel schoon.

mooi en heel vriendelijk

j groot
    3-3-2013

voor een klein dorp is dit een mooie locatie

met heel vriendelijke mensen

met een schitterend hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Saüling voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Saüling in Oberpinswang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Saüling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Saüling scoort een 7.36 uit 10 op basis van 21 reviews.