Vakantiehuis Studlerhof

fantastisch

Berry Cazemier
26-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer hartelijk ontvangst, groot appartement, zeer schoon, alles klopt. heerlijk ontbijt, gastvrouw had speciaal een lactosevrij ontbijt gemaakt voor onze dochter. na afloop mochten we al het overgebleven lactosevrije eten meenemen.

Mooie plek

Edwin
10-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne plek om te overnachten. Wij hebben hier geboekt op doorreis naar Italië. Apartement Sonnenblume is ruim opgezet, 2 slaapkamers, badkamer, keuken met living en 2 balkons.

Bij aankomst schrokken we wel, als je aankomt rij je tegen het oude gebouw aan waarop de naam Studlerhof staat vermeld, dit is niet het complex waar je moet zijn, maar zijn de stallen. Het complex zelf ligt aan de overzijde van de straat maar er staat een andere naam op de gevel, namelijk ferienwohnungen hörtnagl, dit is wel wat verwarend.

Wij zijn hartelijk ontvangen, de familie runt nog een boeren bedrijf en werken hard. tegen 18.00 uur konden we kijken naar het melken van de koeien, en konden de kinderen nog even onder begeleiding paard rijden.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een hele gezellige en lieve familie die erg gastvrij is en wie je direkt het gevoel geeft dat je als gast meer dan welkom bent.

Het appartement ziet er keurig en ruim uit, met een prachtig balkon, alleen jammer dat het maar 1 slaapkamer heeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Studlerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Studlerhof in Oberperfuss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Studlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.