Oberperfuss

Reviews over Oberperfuss

Niet echt aantrekkelijk

jescho49
    28-10-2011

Voor de zomer vind ik het erg stil en geen leuke winkeltjes of terasjes. Alleen Hotel Krone heeft een terras. Je moet er wel echt op uittrekken om wat leuks te zien. B.v. Dolomieten in Italie Silvretta gebergte of Insbruck of Seefeld. De omgeving is wel erg mooi.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig wandelgebied.

George
    12-6-2011

Wij waren hier in 1977 en het is een heerlijk rustig dorpje met vriendelijke mensen. Het Inntal is toch wel 1 van de mooiste dalen van Oostenrijk en de wandeling naar de Rosskogel vv ondernomen een heerlijke tocht waar we 10 1/2 uur over hebben gedaan.

Gereisd Met partner in juli 1977

Het is een dorp om van te houden en voor rust en erg zijn

Astrid
    27-4-2008

Het is een dorp om van te houden en voor rust en natuurliefhebbers erg mooi. De inwoners zijn erg gastvrij, het uitzicht op het Inntal is een van de mooisten van Tirol.

Wij komen hier al sinds 1995 en dat is niet voor niets...elk jaar zijn we er wel een keer te vinden.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een dorp waar je je ,als je vakantieganger bent die

Astrid Velthuis
    13-4-2008

Het is een dorp waar je je ,als je vakantieganger bent die rust en gezelligheid zoekt, prima op de plek bent, prijzen op de piste`s zijn goed betaalbaar, het uitzicht op de piste is fenominaal mooi ( over het hele Inntal).

Gereisd Anders in Sun Apr 13 2008 12:47:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein en gezellig dorp

Kelly
    5-4-2008

Klein en gezellig dorp. De grote supermarkt is zeker een aanwinst. Heb hier als klein kind leren skiën en dit dorp heeft o.a. daarom een speciaal plekje in ons hart. Skigebied is leuk en goed maar niet voor gevordenen. Wandelen kun je er prachtig. Wij komen met regelmaat terug in Oberperfuss.

Gereisd Anders in Sat Apr 05 2008 17:29:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Oberperfuss scoort een 7,6 uit 10, op basis van 30 reviews