Hotel Erlebnishotel Schmiedboden

Hotel Erlebnishotel Schmiedboden

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Erlebnishotel Schmiedboden voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Erlebnishotel Schmiedboden

Nettes Hotel mit sehr gutem Essen

Klaus
31-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Sehr sauber und tolles Essen, meist vom Büffet

z.T. einfache Einrichtung, aber sehr nett.

Super Urlaub mit Hund im Erlebnishotel Schmidboden

Gabal, Hans und Champ
22-8-2011

Dies war ein toller Urlaub mit unserem Champ, das Essen war perfekt, die

Bewirtung und die Gäste waren super nett.

Wir kommen gerne wieder vorbei.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erlebnishotel Schmiedboden in Oberndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erlebnishotel Schmiedboden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Erlebnishotel Schmiedboden scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.