Pension Michael

Pension
7,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Michael voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Michael in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Keurig tirools pension, aardige mensen, super schoon, bv. geen schoenen op de kamer. Mooie schone kamer, en nieuwe badkamer. Echt familie pension.
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het pension was heel gewoon, wel heel schoon en super gastvrije en aardige mensen. Het ontbijt vonden we goed maar niet super. Er was van alles alleen misten we vers fruit en een kommertje en tomaatje bijvoorbeeld. De kamers waren heel netjes en goed alleen wel wat gehoorig. Verder hebben we er wel een erg fijne tijd gehad en de mensen waren erg goed en lief voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Michael in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Michael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Michael scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.