Hotel Jenewein

Beste ligging van het dorp

bleyenberg,
31-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al meer dan 10 jaar in dit prima hotel. Goed eten, perfecte ligging en vriendelijk personeel. Lunchen met kids die op skiles zitten is hier perfect. De laatste jaren. Hebben ze div. Zaken geupdate in het hotel. Ze zijn nu weer geheel bij de tijd.

Terras bij didi is ook super zeker in de namiddag. terras is nu volledig overdekt waardoor je er altijd terecht kunt. Vanuit je kamer sta je zo op de piste. Gewelige ligging.

Kenmerken

Fantastische plaats en omgeving

Elsa
20-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Jenewein is genoedelijk, goede service en heerlijk "thuiskomen" na een dag in de buitenlucht. Obergurgl is een leuke plaats, met ook goede wandelmogelijkheden. Kortom uitstekend voor een gezellige en rustige wintersportvakantie. Een aanrader. (Niet voor mensen die alleen vertier in de disco zoeken) Dan moet je naar Sölden.

Perfecte ligging!

Liesbeth
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Jenewein is een goed hotel maar wel wat gedateerd. Hotelkamer was vrij gewoon, badkamer erg klein en je betaalt er toch veel geld voor! Verder was alles helemaal goed!! Erg schoon en het personeel super vriendelijk en professioneel.Op zolder is er een sauna en dat schijnt heel goed te zijn met een fantastisch uitzicht!

Het dorpje Obergurgl is heel klein en eigenlijk valt er weinig te beleven. Het ski gebied is prima, genoeg voor 1 week. Met name Hochgurgl(verbonden met een cabine,top-express,vanuit Obergurgl)is een super fijn gebied, vooral voor beginners maar ook voor gevordenen.We hebben ondanks het slechte weer toch een hele fijne week gehad!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

een heel goed hotel gelijk aan de piste het eten is perfect goede service het is een van de beste hotels

• Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig hotel, prima keuken en vriendelijke bediening. Ligging is fantastisch, aan de piste. Start skiklasjes is ook voor de deur. Liften zijn naast de deur. Gezellige bar voor apres-ski. Kortom, goed hotel voor en relaxte vakantie.

2007

goed hotel ligging kan niet beter

band
15-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

goed hotel ligging kan niet beter. apre ski bij het hotel geen feest wel gezellig.savonds weinig tot niets in het hotel te beleven

een lounge waar de tv elke avond op voetbal staat en een bar waar niemand achter staat. voordeel je komt heel uitgerust thuis

2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

een fantastische plek om weer even op adem te komen,alle medewerkers doen uitstekend hun best om alle gasten te plezieren, uitmuntend

2005

een mooi hotel op de pieste

berry
21-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

een mooi hotel op de pieste.lekker eten,de hexenkuchle is lekker gezellig.leuke mensen.veel voor de kinderen te doen enzo.

• Ligging t.o.v. pistes10

Luxe hotel met een geweldige ligging,

direct aan de skipiste en de stoeltjeslift. Bediening en service zijn prima. Fijne sauna met uitzicht op de pistes. Standaardkamer was klein.

Goede keuken.

2004

Jenewein is super

Elisabeth
12-9-2004

Jenewein is super. Direct aan de piste.

Gezonde lucht en heerlijk skieën, snowboarden.

Het hotel is gezellig, netjes. de bediening uitstekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Jenewein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jenewein in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jenewein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.