Pension Hohenfels

Pension
Weer vandaag14°-1°
Pension Hohenfels

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Hohenfels voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Hohenfels in het Nederlands

Met oudere kinderen

Top pension tegenover lift

Dorien
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gemoedelijk, vriendelijk en schoon

Erg goede voor prijs/kwaliteit !!

Tilly van der Heijden
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima pension Hotel. Zeer vriendelijke mensen en goede service.

Wij sliepen met onze meiden op 1 grote kamer wat prima te doen is.

De bedden vonden wij persoonlijk wat te hard maar smaken verschillen.

Wat wij een minpuntje vonden was dat er beneden in de bar gerookt mag worden

maar dat is op veel plaatsen in Oostenrijk nog gewoon. We hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hohenfels in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hohenfels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.