Pension Hohenfels

Dorien
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gemoedelijk, vriendelijk en schoon

Erg goede voor prijs/kwaliteit !!

Tilly van der Heijden
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima pension Hotel. Zeer vriendelijke mensen en goede service.

Wij sliepen met onze meiden op 1 grote kamer wat prima te doen is.

De bedden vonden wij persoonlijk wat te hard maar smaken verschillen.

Wat wij een minpuntje vonden was dat er beneden in de bar gerookt mag worden

maar dat is op veel plaatsen in Oostenrijk nog gewoon. We hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad!!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Das Hohenfels ist uneingeschränkt empfehlenswert: Man fährt mit den Skiern direkt bis auf den Parkplatz gegenüber der Pension - näher geht es kaum.

Das Frühstück ist für 3 Sterne ebenfalls Top: frische Eier, O-Saft, Marmelade, Honig, frischer Aufschnitt und großzügige Brot (Brötchen)-Auswahl.

Die Pensionsfamilie ist herrlich: erfrischend freundlich trifft es wohl am Besten, sie haben immer einen netten Spruch parat. Besonders Frau Scheiber Senior ist herzzerreißend. Ihre Tochter etwas reservierter aber ebenso sympathisch.

Die Zimmer und das Bad sind ebenfalls sehr gut für 3 Sterne. Der Saunabereich (finn. und Dampfsauna) ist klein, aber fein und ein nettes Ad-On. Für einen Ort wie Obergurgl zudem sehr preiswert, etwa 50 Euro pro Person.

Hier werde ich bestimmt nochmal unterkommen, wenn's wieder nach Obergurgl geht...

We hebben een aantal aanbieders voor Hohenfels voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hohenfels in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hohenfels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hohenfels scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.