Hotel Gurglhof

Super! Genieten!

Iris
8-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als kind kwam ik hier jaarlijks en nu na 13 jaar weer teruggegaan. En het was nog geweldiger dan ik me herrinnerde! Heerlijk eten, mooie kamers en tegenwoordig ook een prachtig saunagebeuren.

De ligging is top, het hotel ligt onderaan de gaisberg, je wandelt zo naar de lift; misschien 500 meter.

uitstekend hotel

Annemie Declercq
3-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bediening is zeer alert, op het risico af opdringend te zijn. Echter zeer attent en klantvriendelijk.

Uitnemende keuken.

2007

Zeer goed hotel

Gert-jan
8-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed hotel. Heerlijk eten, kok meerdere hoge onderscheidingen en dat was te proeven, heerlijk. Goede ligging tov pistes, twee minuten lopen. Goede faciliteiten, sauna etc. Vriendelijk personeel. Alleen familie Gamper is wel erg commercieel(vriendelijk) lag er wel dik boven op. Ligging in dorp ook goed, skigebied is top.

We hebben een aantal aanbieders voor Gurglhof voor je op een rij gezet:

Super de luxe verwen hotel

Monique Rijnja
30-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super de luxe verwen hotel. Je wordt echt in de watten gelegd. Alles kan en niets moet. Het eten is echt super lekker. geen gewone standaard diners, maar de kok is echt super. Lekker taartje na het skieen. De kamers zijn niet heel bijzonder, maar super schoon en netjes. Alles wordt prima geregeld. Hele gezellige en gemoedelijke sfeer. Voor ons zeker niet de laatste keer.

2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel fijn familie hotel, zeer gemoedelijk en ook leuk met kinderen. Het is een heel goed 4 sterren hotel met een informele sfeer. Zeer goed eten, de kok krijgt van ons een 10!! Juniorsuites zijn goed te doen met 2 kleine kinderen op een kamer, lekker ruim, schoon en van alle gemakken voorzien.

We hebben een aantal aanbieders voor Gurglhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gurglhof in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gurglhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.