Hotel Enzian

Hotel Enzian
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,7

22 reviews over Hotel Enzian in het Nederlands

Beter dan dit gaat het Nooit worden

Roy

- Kamers fantastisch

- Eten van hoog niveau

- Uitzicht op de piste

Niet goed:

- Niets alles is gewoon perfect

Super

Wim Bartelds
20-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Locatie en vriendelijk personeel - parkeren in garaga

Heerlijk hotel!

willementrui
18-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel, mooie kamer, schoon, erg fijn personeel, hartelijk en gezellig. Het ontbijt en avondeten is heerlijk! (Soms wel even zin in gewone frietjes). De welness is prachtig! Jammer dat sommige er 'gekleed' gebruik van maken. Fijne parkeergarage.

Wij gaan deze winter voor de 4e keer.

Zeer goed

Fam bardyn
22-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel vriendelijke bediening ,lekker eten zowel ontbijt als avondeten.mooie wellness.Wel oppassen dat men bij touroperator boekt staat er vermeld gedeeld balkon maar dit is zo niet. Men heeft geen balkon en dat was wel spijtig want ge betaald er wel voor.

tophotelletje!

marieke
6-8-2014

Enzian is een tophotelletje. We werden heel vriendelijk ontvangen. Onze kamer was aan de kleine kant maar gezellig en functioneel.Het eten was overheerlijk en met veel zorg gepresenteerd.Het personeel was supervriendelijk.De welness was een oase van rust ,je kan er heerlijk ontspannen. Ook de wandelomgeving is de moeite, voor ieder wat wils.Het enige minpuntje is misschien de ligging, het hotel ligt nogal benepen tussen andere hotels.Toch is Enzian een zeer aan te raden hotelletje !

Super

Scheepmans Jean Claude
15-9-2013

Geweldig Hotel en uitbaters hier komt men helemaal tot rust en hier is niets teveel voor het super vriendelijk personeel het is hier steeds weer thuis komen

Super hotel en super personeel en bazen !!!!!!!

Jean Claude Scheepmans
26-8-2012

Bedankt aan iedereen van het hotel onze akantie was daar meer dan geslaagd 3 volle weken hebben wij genoten van jullie gastvrijheid en super vriendelijkheid !!!!! Nogmaals bedankt en we zien elkaar weer voor drie weken in juli 2013 !!!!!!!

Aanrader!!!

Jürgen
5-8-2012

Algemene indruk is top.

Zowel omgeving,personeel,eten,kamers,....

Wij logeerden in een appartement op hotel basis.Alles was aanwezig.

Panoramisch uitzicht op de bergen en het dorp.

Zowel personeel als uitbaters zijn zeer behulpzaam en supervriendelijk,hele ontspannen sfeer.

Kort samengevat,uitstekend hotel,gaan zeker nog eens terug.

Prijs kwaliteit is dit absolute top.

guy thys
14-7-2012

Supervriendelijke mensen(eigenaars en personeel). Menu was zeer afwisselend en kwaliteit was hoogstaand. Zeer rustig en aangename sfeer. Absolute aanrader voor wie houdt van kleinschalige hotels met persoonlijke toets.

wat een topper!!!!!!!!

Soyez Evelien
31-12-2011

Een mooi en modern appartement in een gezellig hotel in het centrum van Obergurgl. Heel vriendelijk personeel. En overheerlijk eten!!!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enzian in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enzian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.