Hotel Edelweiß & Gurgl

85 reviews over Hotel Edelweiß & Gurgl

• 2019
    10Th ,Siemerink21-02-2019

Een super vakantie gehad

We zijn er met een groep geweest aangekomen eind Juli en begin Augustus, op aanraden van Vrienden ,Geweldig Hotel ,Vriendelijk personeel goed eten en prima en mooie kamers ,Met uitzicht op de bergen ,Ook is er een tiefgarage waar de auto geparkeerd kan worden ,

• 9Ligging t.o.v. pistes

Lukas Scheiber, Owner, 27-12-2019

Thank you very much for the high rating you gave our hotel and our team. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

Sincerely yours, family Scheiber and the Edelweiss & Gurgl team

Gereisd met vrienden in februari 2019

• Oude reviews

9Schippersbende15-02-2016

Superhotel

Geweldig hotel op de piste met gezellige parasol bar voor de deur...supervriendelijk personeel...lekkere verfijnde keuken...heel leuk voor de kinderen...75 vernieuwde mooie kamers...wij gaan al jaren naar dit hotel en gaan er zeker nog verdere jaren naartoe met de krokusvakantie.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10elske18-08-2014

Geweldig hotel in een mooie omgeving!

In een woord fantastisch! Als je van luxe in een mooie omgeving houdt is dit de plek waar je moet zijn. We zijn hier nu 2 keer geweest in de zomer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgt. Elke morgen kun staat ook de menu kaart voor de avond klaar. Dit zijn altijd 5 gangen waarbij je per gang verschillende keuzes hebt. Als hoofdgerecht kun je altijd kiezen uit vlees, vis en vegetarisch. Het eten is altijd erg lekker! Vanuit dit hotel kun je dagelijks mee met begeleide wandelingen maar het gebied is ook zeer geschikt om zelf wandelingen te maken. Je kan wandelingen van een paar uur tot meerdere dagen doen. Dit is wat ons betreft het mooiste gebied dat we in Tirol hebben gezien! Ook het zwembad is erg leuk. Het grootste deel is overdekt en er is een bubbelbad. Door grote ramen heb je tijdens het zwemmen prachtig zicht op de bergen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Linde Vandekerkhove07-08-2014

Super hotel!

We zijn met ons gezin (1dochter van 14j) zeer tevreden over onze vakantie in dit hotel! Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is zeer lekker en heel uitgebreid. De hygiëne is tip-top! Het hotel is een zeer goede uitvalsbasis om in combinatie met de Ötztal kaart de streek te verkennen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Kurt31-07-2014

Absolute aanrader

Hotel Edelweiss & Gurgl is voor ons na 8 Oostenrijkreizen de absolute top. Het is prachtig gelegen op 1.900 m wat qua temperaturen zeker geen probleem vormt, ook met wisselend weer. De accomodatie is super op alle vlakken (kamers, restaurant, bar, zwembaden, wellness) en het eten is zeer lekker met zeer vriendelijke personeel. Het is de ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen in Obergurgl en andere in het Ötztal. En valt het weer al eens tegen dan rijd je met de auto over het Timmelsjoch (14km) en kom je in het zonnige Zuid-Tirol (Italië) terecht. Traditioneel bezoeken wij elk jaar een andere regio in Oostenrijk, ook al hadden wij heel geslaagde bestemmingen, maar de kans is reëel dat we hier wel nog terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Fee03-03-2014

beste hotel waar we ooit geweest zijn

Indien u een bergvakantie overweegt, is dit hotel zeker een hele goede keuze! De kamers zijn heel ruim (tip: neem een van 32m2, ze zijn niet veel duurder en bijna dubbel zo groot) en je hebt veel tvzenders, badjas, slippers,zithoekje,.. Het eten is echt fantastisch. Enkel al daarom zouden we graag terug gaan ;). Het hotel is gelegen in een mooi dal, dicht bij de mooiste wandelroutes en skiliften. Helaas is het dorpje waarin het hotel gelegen is, wel heel rustig. S avonds is er dus niet echt veel te doen. Heel vriendelijk personeel

leuke bezoekjes: merano en pitbuger see

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Bert Verhoeven02-08-2013

Super hotel en locatie!

Dit hotel is een absolute aanrader, op alle vlak.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Véronique Van Langendonck31-12-2012

SUPER ! FABULOUS !

Superhotel, superservice, lekker eten, alles top ! Ik kan niets negatiefs zeggen over dit hotel ! Dank u voor de goede service (vooral Tamas, Andrea en Gerhart) en het waanzinnig lekker eten ! En dit wil wat zeggen voor een bourgondiër zoals ik :-)

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9Fam Quintyn03-08-2012

Super goed!

De netheid kamers en hotel algemeen zijn prima, het eten is over de volledige lijn subliem, bediening aan tafel 's avonds is verzorgd en ruime keuze uit 3 verschillende voor en hoofdgerechten. Het uitstekende kuuroord is iedere dag een mooie afsluiter na de mooie wandelingen die je kunt maken al dan niet met de hotelgids. De verwarmde zwembaden 35° binnen en buiten zijn de hemel op aarde. Het kan 's morgens wel nog fris zijn aangezien de hoogte +-1850m. Trui is niet overbodig , hebben 1 volledige dag regen gehad maar zijn dan naar Merano gereden , is ook de moeite waard. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn zeer ruim.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Cindy11-01-2012

Top

Wij zijn er in juli 2011 geweest en waren super tevreden!!! (met partner en dochter van 12jr.) Mooi hotel, verzorgd, lekker eten (uitgebreide keuze). Wij zijn vol lof over de begeleide wandelingen met gids dat was echt prachtig zij kennen immers de streek op hun duim en tonen dan ook de mooiste plekjes. Prachtige omgeving, echt een aanrader. De gidsen (2) spraken ook Engels en deden hun uiterste best, 11 op 10 hiervoor. En na deze grote inspanningen kan je lekker brubbelen in het bubbelbad of ontspannen in de sauna, stoombad, kruidensauna,... kortom te veel om op te noemen.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Edelweiß & Gurgl info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenVerplicht