Pension Dorf Alm

Dit nooit meer ...

Laudy
27-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De beroemde Tiroolse gastvrijheid komt in de vocabulaire van de eigenaresse niet voor. Ze doet er echt helemaal niks aan om haar gasten welkom te laten voelen. De "stube" (mooi met veel hout) is alleen open gedurende ontbijt en avondeten. Eten is 'net aan'. Een extraatje voor de kids is er niet bij (gelukkig hadden we zelf wat fruit bij ons). Kamers zijn op zich prima. Kamer (nr4) van mij en mijn zoontje was echter zeer klein. Breedte iets meer dan een 2 persoonsbed. De matrassen waren neergelegd op een soort van vliering, alleen te bereiken via een stijl laddertje. Als de ventilator/licht van het badkamertje aanging, werd het hele huis wakker. Locatie tov skilift naar Hochgurgl redelijk (200m). Skigebied is van uitstekende kwaliteit.

Goed pesion prijs/kwaliteit

Guido Lammens
11-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bijv. "Pension Dorf Alm in Obergurgl / Hochgurgl is ..."We gaan al meer dan 10 jaar naar pension Dorf Alm met ongeveer 20 personen. De gastvrouw is inderdaad niet zo uitbundig als de Nederlanders doch is typisch voor Oostenrijkers. Het ontbijt is goed maar niet overdreven. Het avondmaal is gevarieerd en uitstekend klaargemaakt. Als men de menu niet lust kan men gerust eten à la carte en word de kostprijs van de dagschotel afgetrokken. Als men de gastvrouw vriendelijk behandelt krijgt men vriendelijkheid terug. Bij ons zijn de lichten nooit om 22.30 uur uit maar we blijven wel pinten drinken en soms tot middernacht. De gastvrouw is steeds 's morgen aanwezig of in haar keuken aan te treffen om aan onze wensen te voldoen. Ze staat er trouwens ook alleen voor om voor het ontbijt te zorgen. Volgend jaar zijn we zeker van de partij.

2008

22/3/08 waren wij met 8 pers

van looveren
29-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

22/3/08 waren wij met 8 pers.in Dorf Alm+pension Angern.De pensionkamers zijn mooi.De kamer in Dorf Alm was goed.De gastvrouw is brutaal, onvriendelijk,onbeleefd.Wij kregen's morgens 1 broodje en als we meer vroegen antwoordde ze brutaal dat er ook gewoon brood(hard)was.Ei of spek was er nooit.vb.avondeten:1/2 kop soep,een beetje sla(3xweek)een stukje vlees en aardappelen.Als nagerecht kregen we eens 1/2bolletje ijs, 1/8banaan+beetje chocolade.Van andere gasten hoorden we dat ze ook niet geliefd is in het dorp.'s Morgens kregen we een kleine kan koffie voor 4 personen en vermits ze meestal niet ter plekke was,moesten we het hier ook mee doen.'s Avonds gingen de lichten ten laatste om 22.30 uit.Wij gaan al jaren skïën maar nooit werden we zo behandeld.Dagelijks waren er problemen.Voor 8 pers.kregen we 5 glazen en ze vroeg voor een kruik leidingwater 4 Eur.Voor ons NOOIT meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Dorf Alm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Dorf Alm in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Dorf Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.