Hotel Alpenland Obergurgl

Kleine hotelsWeer vandaag19°6°
Hotel Alpenland Obergurgl
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenland Obergurgl voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Alpenland Obergurgl in het Nederlands

Anders

Super gastvrij Hotel!

René Gerritsen
14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed!! Na een laat ontvangst werd er nog voor een hapje gezorgd. Hotel direct aan de piste, top verzorging, super sauna faciliteit. Alles super, super!!!

Echt een hotel voor totale ontspanning

Angelique
13-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel direct aan de piste met zalig eten. Gezellige uitstraling en nieuwe wellness. Verbeterpunt zijn de te zachte kussens door te weinig vulling en lawaai van lift. Voor de rest voortreffelijk!

Uitstekend hotel

Vandepitte Stefaan
6-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wandelclub Roal Benti was met een grote groep (55) aanwezig. Ondanks de grote groep was de bediening van het uitstekende eten zeer vlot .De ruime kamers hadden ook nog een mooi terras met prachtig uitzicht.Zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje 38 euro voor een week internet.

Rustig hotel aan de skipistes.

Marc Keereman
29-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Alpenland in Obergurgl is een klantvriendelijk hotel, direct aan de skipistes gelegen. Mooi interieur, mooie kamers, goed sanitair. Vernieuwde wellnessruimte. De sfeer is gemoedelijk en rustig. Het eten is verfijnd.

Ideale skivakantie in Obergurgl

Fam Hommersom
14-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Alpenland is het ideale hotel qua service en verblijf voor een skivakantie. Ligging aan de piste, voortreffelijk eten en een vriendelijk management. De suite met bergzicht is zeer ruim en voorzien van alle gemakken. De samenwerking met de sportzaak Lohmann is een plus: gratis halen/brengen van de skiservice met ook nog eens een hoge korting bij aankopen.

Ideale uitvalsbasis voor de wintersport!!

Michiel_A
26-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Werkelijk ideaal gelegen (tussen 2 beschikbare ski scholen) in Obergurgl. Prima voor gezinnen en stellen. Goede atmosfeer; gemoedelijk, zeker niet "over done". Open haard, bar, kinderspeelkamer, kegelbaan, darten, etc, ski opslag (verwarmd), sauna, etc, etc. Centraal gelegen, naast (!) ski verhuur (Intersport) en naast de piste, welke de 2 vertrekpunten met gondels/liften heel toegankelijk maakt. Voldoende parkeer gelegenheid. Dicht bij centrum (paar winkels, supermarkt, bank (incl geld automaat), skibussen eenvoudig te bereiken. HochGurgl via gondel of skibus/ski taxi kan ook. Voldoende eet tentjes verspreid over de pistes. Vriendelijk personeel. Heerlijke maaltijden (half pension geboekt), en prima ontbijt buffetten. Goede prijs-/kwaliteits verhouding; blijft echter wel pittig geprijsd.

wat een topper

van craenenbroeck rita
11-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

eind augustus voor een weekje in hotel alpenland geweest een echte topper !!!we willen er volgend jaar weer naartoe!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit dorp ligt aan het einde van het Oetztal (vanaf Innsbruck is het bijna 1,5 uur rijden over een Bundesstrasse) achter Sölden op ruim 2000 meter. Voor alpinisten een uitstekend uitgangspunt voor wandelingen, voor skiers 's winters meer dan prachtig gelegen. En in de zomer kan je er goedkoop terecht maar het is niet ideaal voor uitstapjes met kleine kinderen (of je moet het hele dal weer doorrijden). Door de hoogte is het er relatief koud en er is weinig te doen (veel acco's zijn zelfs gesloten). De omgeving is kaal (je zit immers ruim boven de boomgrens), maar de uitzichten zijn uiteraard wel bijzonder mooi. Hotel Alpenland is een middelgroot, uitstekend hotel met mooie en ruime kamers (met zithoek, een apart toilet en aparte badkamer op de kamer) met een Oostenrijkse uitstraling. Het ontbijt is goed (ondanks de lage bezetting) en je wordt door de eigenaren zelf (personeel is er 's zomers niet) vriendelijk bediend. Een aanrader voor goed geoefende wandelaren!

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij beschouwen onszelf als vrij "kritische" mensen en geven niet snel onze menig op dit soort sites, maar de enige opmerking die bij dit hotel stond vonden wij het hotel iets te kort doen, vandaar alsnog deze reactie ....

Wij hebben een werkelijk heerlijke skivakantie gehad, mede door de gastvrijheid en gemoedelijke sfeer die in het hotel heerst. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam en ook de (nog vrij jonge) gastvrouw en heer doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De maaltijden waren zeer goed en voor ieder wat wils, maar ook als het niet helemaal je smaak was was het geen enkel probleem om een keertje iets anders te krijgen.

Ook de ligging van het hotel is perfect. Het hotel ligt weliswaar op een vrij stijle heuvel, maar wél direct aan de schitterende (voornamelijk blauwe) skipistes, zodat je zó de skikelder in en uit skiet.

Al met al zijn wij dan ook dik tevreden en gaan graag nog een keertje terug.

2007

Prima hotel in Obergurgl

Gerno van Eijkel
16-5-2007

Prima hotel in Obergurgl. Beetje moeilijk te vinden; ligt op een verhoging in het dorp (goed voor de beenspieren als je 's avonds nog uit wilt gaan), maar wel aan de piste. In tegenstelling tot de meeste luxere hotels in dit dorp, heeft Alpenland een echte Tiroler sfeer. Bediening en service zijn zoals je mag verwachten van een 4* hotel. Eten en wijnkaart zijn uitstekend! Leuke 'spelletjes'-kelder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenland Obergurgl in Obergurgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenland Obergurgl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.