8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,4

25 reviews over Hotel Tirolerhof in het Nederlands

Heerlijk hotel, schoon en met goede fasciliteiten

Bas
9-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Dit hotel is vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Er is een zwembad en een speelruimte. Ook is er een wellnes-ruimte. De keuken is erg goed. 2 keer per week is er een specialiteiten-buffet en er zijn muziek avonden. De kamers zijn ruim en schoon en de bedden zijn goed. Minpuntjes zijn, de sauna in de wellnes is wat aan de kleine kant. En misschien wel het grootste gebrek, Het hotel ligt niet bij het skigebied. Er is een piste met een sleeplift naast het hotel maar dat is echt alleen voor beginners. Voor de grotere skigebieden moet je echt met de auto of met de skibus (ong. 10 minuten)

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

Rineke Rudolphie
29-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Beter hotel als is er niet in Oberau,lekker eten,vriendelijk, goeie bedden.verschillende keuze in kamers.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig goed

Jos van leeuwen
19-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer goed hotel vriendelijke personeelsleden heel goed eten

Gereisd Met partner in februari 2017

Kras

gastvrij vriendelijk en goed hotel

m.j.maas
16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Beschaafd en lieve familie die met hart n ziel hun hotel runnen

Gereisd Met partner in maart 2017

Als een blij kind vertrek je naar Hotel Tirolerhof

Passie voor Oberau
15-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De vriendelijke, flexibele manier van ontvangt voor het hele gezin, doet je de complete week het gevoel geven van vrijheid, gezelligheid en bijzonder welkom heten. Ik ben al meer dan 25 jaar in diverse wintersportgebieden geweest maar Hotel Tirolerhof springt er echt bovenuit voor mensen die prijs/kwaliteit/vriendelijkheid/ruime kamers zeer op prijs stellen. Kinderen voelen zich helemaal thuis en lopen in en uit waar niemand een bezwaar over maakt. Het tempo van het diner bepaal jij zelf. Geen haastwerk. Buffetten voor de kinderen en volwassenen. Een ruime opgezette en schone sauna maakt alles compleet relaxed. Als skilerares zeg ik: het gebied is zeer geschikt voor beginnende, half gevorderde skiërs en snowboarders want de piste en de skischool liggen bij het hotel. Gevorderden kunnen hun hart ophalen in de 2 andere op 10min. afstand gelegen gebieden. Teruggaan doen we absoluut!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Super hotel

fam Jacobs
14-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie Kamers ,vriendelijk personeel ,eten was zeer goed . Dorp zelf was weinig te doen,wel klein appres skie tentje bij het hotel. Zwembad in hotel was klein, maar sauna was mooi .

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Gemoedelijk en goed

Gerda
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig hotel, heerlijk eten, aardige mensen, netjes en schoon.

Het was bloedheet in de kamer. Hier iets van gezegd en werd meteen opgelost.

Gastvrij hotel, in mooi gebied. Hielden goed rekening met mijn glutenintolerantie.

Je moet wel met de skibus naar de piste. Direct naast het hotel ligt alleen een bergje (met lift) voor beginners.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel, goede sneeuw topvakantie

Michael
22-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is goed geregeld. Het ontbijt is super, de mensen zijn bijzonder vriendelijk, het avond eten is prima. Lekkere bedden in rustige omgeving dus prima geslapen. Ski verhuur zit recht onder het hotel en de bushalte ligt op 100 meter van het hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassende aanrader

Heemskerk
1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bijzonder hartelijk personeel, service gericht en er hangt een prettige sfeer. Het ontbijt is uitmuntend met verse roerei (á la minute bereid), fruit, zelf gemaakte jam etc.. Diner goed verzorgd, genoeg te eten en ruime keuze, altijd een uitgebreid saladebuffet. De kamer was goed, schoon en lekkere bedden. Heel rustig 's avonds en 's nachts heerlijk geslapen. Balkon aan de voorkant ramen en deur kun je openzetten voor frisse lucht. Prima ruimte voor het uit en aankleden met schoenenrek, heerlijk gemasseerd (kost extra). Ski gebied is echt groot genoeg met goed geprepareerde pistes en met de gratis bus (100 mtr van hotel) op maximaal 10 minuten van de piste en omdat Oberau tussen de twee grootste pistes inlicht. Naast hotel ski verhuur, bijzonder vriendelijk en goed advies.

Kortom zeker aan te raden en wij gaan zeker weer hier naartoe!

Gereisd Met partner in januari 2015

Fantastisch hotel

B. van Mill
25-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een echt famile hotel, gezellig, goede service en het personeel is zeer behulpzaam. Eten is prima. Wij gaan zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirolerhof in Oberau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.