Hotel Aktiv Hotel Elan

Hotel Aktiv Hotel Elan
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,1

113 reviews over Hotel Aktiv Hotel Elan in het Nederlands

Héérlijk genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

Patrick Waltman
8-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn hotel van aardige Nederlandse eigenaar met voldoende parkeerplaats en prachtig uitzicht vanaf het terras. We mochten gebruik maken van een ruimere kamer ivm de warmte op hogere verdieping zonder bijbetaling. De kamer was netjes met balkon. Recent vernieuwde badkamer met heerlijke douche en tevens een recent vernieuwd apart toilet. Goede bedden en voldoende opbergruimte dmv grote kast. Het ontbijt was prima, lunchpakket maken behoort tot de mogelijkheid. Avondeten is een keuzemenu met saladebar. Prima eten! Voor onze zoon regelmatig ander gerecht besteld dan wat op de kaart stond zonder bijbetaling. Drankjes zijn prima, bij avondeten gratis. Zwembad aanwezig met douches en toiletten. Kortom, prima hotel en goede locatie om heerlijke dagen te beleven in Wildschonau. Zeker met de bushalte beneden aan de weg en Bummelbahn is voor Elan-gasten zelfs gratis.

Geweldig

Lemmens
30-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goede service, heerlijk eten, ondanks (wat beperkte) keuze menu hebben we steeds zeer lekker gegeten en telkens een ander gerecht. Ontbijt was zeker voldoende, lekkere broodsoorten en genoeg variatie. De maaltijden waren zeker voldoende, nooit te weinig.

Personeel erg vriendelijk en tijdens de maaltijd werd er veelvuldig gevraagd of je nog iets wou drinken (all in zeker zeer interessant, voldoende keuze).

Kamers zeer comfortabel en erg netjes. Koele kamers !

Hotel is perfect gelegen voor allerlei uitstapjes, combinatie met de Wildschonaucard is interessant.

Wij komen zeker terug.

Nooit weer

Oosterkamp
22-7-2018

Erg onvriendelijke eigenaar

Zeer matig ontbijt met elke dag oud brood en de goedkoopste vleeswaren

Eten weinig tot onvoldoende

Ondanks dieet afspraken vooraf moest ik betalen voor mijn eten terwijl dit inclusief was

Kamers mooi en schoon

• Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel! Wij waren hier voor de derde keer en wij komen zeker weer terug. Eigenaar en personeel zijn zeer gastvrij. Het eten is prima en elke dag een heerlijk ontbijt. De kinderen kunnen lekker zwemmen als ze daar zin in hebben. Het hotel heeft een gezellige bar en een gezellige barvrouw (Loes). Het is slechts 10 minuten met de auto naar Auffach (waar genoeg parkeerplek is) de bus stopt ook bijna voor de deur. Al met al een prima hotel in een fijn gelegen skigebied.

Ligt in een rustige omgeving met mooie natuur. Aardig personeel, Nederlandse eigenaar die ook weleens een gezellig praatje kwam maken. Mooi terras en met een beetje weer zit je daar erg goed. Het hotel en de eetzaal is wat verouderd maar houdt wel de sfeer waardoor het echt Oostenrijks is.

Al het meubilair en het bed zijn te laag en redelijk spartaans;

de douche was gemoderniseerd tot inloopdouche en dus prima in orde voor ons;

de keuken was uitstekend, alle dagen ander eten en geen dag hetzelfde,

Gewoon goed en ook het ontbijt.

De toegankelijkheid voor het zwembad is niet geeigend voor ouderen, die problemen hebben om zulke stijle trappen met dunne treedjes omlaag of omhoog te klimmen

Eigenaren vriendelijke mensen die van goede wille zijn en gastvrijheid in het vaandel dragen.

De omgeving is prachtig en erg geschikt voor wandelingen of sportievere uitingen

fantastisch

dirk en jannie
7-9-2017

goed hotel ,schoon ,en vriendelijk personeel,en het eten is prima.

Toffe vakantie

Fam. De Prins
30-8-2017

zeer mooie vakantie, leuk was dat de hotel eigenaar een Nederlander was . Eten was goed. En een zeer mooi streek om te wandelen.

voor herhaling vatbaar

schellekens
29-8-2017

alles was goed verzorgd en de kamers piekfijn

Uitstekend hotel

Mevr M .D.Duijser
31-7-2017

Dat het gebied behoorlijk steil is,

Je moet goed kunnen lopen

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aktiv Hotel Elan in Oberau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aktiv Hotel Elan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.